۵.۳ میلیارد تومان کالای قاچاق در دهگلان و بیجار کشف شد

فرمانده انتظامی کردستان از کشف ۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان کالای قاچاق در شهرستان های دهگلان و بیجار خبر داد.

به گزارش کرد پرس، سردار علی آزادی در تشریح جزئیات این خبر، گفت: ماموران ایستگاه بازرسی صلوات آباد دهگلان با اشراف اطلاعاتی یک دستگاه کامیون باری حامل کالای قاچاق را شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی صلوات آباد با اقدامات پلیسی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن تعداد ۲ هزار و ۷۷ متر برچسب شبرنگ، ۳۲ کیلوگرم روغن حیوانی خارجی، ۲ هزار و ۸۸۰ بسته کاپوچینو، ۴ هزار و ۸۸۰ عدد لامپ خودرو، تعداد ۶۱ طاقه پارچه، ۸۶ دستگاه مانیتور و تعدای لوازم جانبی خودرو نیز کشف کردند.

فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیارد تومان برآورد کردند، اظهار کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

سردار آزادی همچنین بیان کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با کالاهای قاچاق، ماموران پلیس آگاهی بیجار با اشراف اطلاعاتی یک دستگاه خودرو سورای حامل کالای قاچاق را شهرستان شناسایی کردند.

وی ادامه داد: مأموران پلیس آگاهی بیجار با اقدامات پلیسی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی خودرو مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن تعداد ۱۰ دستگاه ماینر، ۶۸ دستگاه تبلت، ۹ دستگاه لپ تاب، ۳ دستگاه دوربین و ۲۲۰ دستگاه هارد قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را ۳ میلیارد تومان برآورد کردند، یادآور شد: در این راستا یک متهم دستگیر و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

کد خبر 2765773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha