تمام جاده های کردستان باز است/منع تردد کشنده ها لغو شد

رئیس پلیس راه کردستان گفت: در حال حاضر علیرغم بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی سطح استان، تمام جاده های اصلی و فرعی باز است.

سرهنگ عیسی گوهری در گفت و گو با خبرنگار کرد پرس، با بیان اینکه هم اکنون در اکثر محورهای استان بارش برف و کولاک گزارش شده است، گفت: در محورهای بانه – سقز، ایرانخوه - تکاب، دیواندره – سقز و بیجار - دیواندره بارش برف و کولاک شدید گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه در محورهای مریوان - سقز و محور سروآباد - اورامانات محدوده گردنه ژالانه نیز بارش برف و کولاک وجود دارد، افزود: محور سروآباد به اورامان در محدوده گردنه ژالانه به دلیل بارش برف، کولاک و وقوع بهمن تا اطلاع ثانوی مسدود خواهد بود.

رئیس پلیس راه کردستان با بیان اینکه در حال حاضر تردد در محورهای استان برقرار است و با توجه به بهبود شرایط جوی، منع تردد کامیون های کشنده نیز لغو شده است، اظهار کرد: در سایر محورهای مواصلاتی استان بارش باران گزارش شده است.

سرهنگ گوهری با اشاره به اینکه از اواخر دیشب سامانه قدرتمند بارشی وارد استان شده است، ادامه داد: از رانندگان درخواست داریم از ترددهای غیرضروری در محورهای مواصلاتی استان خودداری کنند و در صورت تردد تجهیزات زمستانی همراه داشته باشند.

کد خبر 2765653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha