شورای وحدت ایلام لیست سه نفره برای انتخابات می‌دهد / احزاب پای کار بیایند

سرویس ایلام - دبیر شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی استان ایلام در گفتگو با کردپرس، عنوان کرد: شورای وحدت ایلام لیست سه نفره برای انتخابات می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، خدابخش داودی نصر عنوان کرد: احزاب و تشکلهای سیاسی از ظرفیت خوبی برای پرشور کردن انتخابات و حضور حداکثری مردم برخوردارند.

وی افزود: انتخابات مبتنی بر مشارکت جدی احزاب قوی و با پشتوانه مردم، راه انتخاب افراد اصلح را کوتاه تر و موثرتر می کند.

او گفت: تشکل های سیاسی با معرفی کاندیداهای کارآمد، متعهد، متخصص و با برنامه، زمینه ایجاد یک مجلس قوی و کاربلد را به راحتی می توانند ایجاد کنند.

دبیر شورای وحدت ایلام خاطر نشان کرد: شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی استان ایلام با راه اندازی کمیته استانی انتخابات متشکل از نیروهای خبره و خوش فکر، در تلاش است تا با رصد مستمر فضای سیاسی استان و آرایش سیاسی داوطلبان نمایندگی مجلس، به شور و شوق وق حضور در انتخابات کمک بیشتری بکند.

داودی نصر توضیح داد: این کمیته همچنین با فراخوان داوطلبان متقاضی حمایت شورای وحدت از طریق ثبت نام در سامانه شورای وحدت به نشانی shorayevahdat.ir و یا به صورت حضوری، تقویت بعد زقابتی انتخابات را مد نظر قرار داده است.

وی تاکید کرد: با توجه به این که تعیین صلاحیت داوطلبان به ایستگاه آخر رسیده است، کمیته انتخابات شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی استان ایلام در نظر دارد با دعوت از داوطلبان و دریافت و بررسی برنامه آنان و استفاده از نظرات شورای وحدت شهرستانها، به جمع بندی مناسب در مورد ارائه لیست نهایی ۳ نفره در دو حوزه انتخابیه ایلام متشکل از شهرستانهای ایلام، چوار، ایوان، چرداول، هلیلان، سیروان، ملکشاهی و مهران با ۲ نفر کاندیدا و حوزه انتخابیه دهلران شامل شهرستانهای دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره با یک کاندیدا برسد.

دبیر شورای وحدت استان ایلام ادامه داد: البته در تلاش هستیم در مورد لیست نهایی سه نفره با ارکان سیاسی همسوی خود از جمله شورای ائتلاف و ستاد استانی انتخابات ریاست جمهوری نیز به وحدت برسیم.

کد خبر 2765695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha