کرمانشاه برای توسعه، نیازمند انتخاب‌های آگاهانه و تحول آفرین است

سرویس کرمانشاه _ دکتر ابراهیم رحیمی زنگنه عضو هیات علمی دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: نمایندگان یکی از مهم ترین بازیگران عرصه تصمیم سازی و تصمیم گیری در سطوح مختلف هستند و با انجام یک انتخاب آگاهانه و آینده نگرانه می توان به هموار شدن بسترهای توسعه در کرمانشاه کمک کرد.

این استاد دانشگاه در گفتگو با خبرنگار کردپرس، در ادامه عنوان کرد: خوشبختانه با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، زمینه و بستر برای رقابت گروه ها و جریان های مختلف در انتخابات مجلس فراهم شده است.

وی افزود: یک نماینده مجلس در صورت  کنار گذاشتن دغدغه‌ها، منافع شخصی و  محفلی و پیگیری مطالبات کلان و تحول آفرین، می تواند به کاهش بخش قابل توجهی از مشکلات موجود، کمک کند.

این عضو هیات علمی دانشگاه رازی عنوان کرد: متاسفانه ریشه بسیاری از مشکلات و موانع موجود در مسیر توسعه کرمانشاه به فقدان کلان نگری و فقر سواد توسعه‌ای بازمی گردد. 

وی دغدغه مندی، کلان نگری و برنامه محوری را از ویژگی‌های ضروری یک نماینده خواند و تصریح کرد: هر نماینده‌ای که دارای این ویژگی‌ها باشد؛ می‌تواند به توسعه استان خودش بسیار کمک کند.

دکتر رحیمی زنگنه ادامه داد: نمایندگان استان‌هایی مانند کرمان، اصفهان و همدان توانسته‌اند با هم گرایی، کلان نگری و برنامه محوری، اتفاقات بسیار خوبی را در استان‌های خود رقم بزنند.

 وی گفت: در صورت حضور آگاهانه و گسترده مردم در پای صندوق های رای و انجام انتخاب‌های درست و تحول آفرین در انتخابات پیش رو،  تکرار چنین تجربه هایی در استان کرمانشاه هم دور از دسترس نیست.

کد خبر 2765392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha