توقیف خودروهای شوتی در دره شهر

سرویس ایلام - فرمانده انتظامی استان ایلام از توقیف ۲ دستگاه خودرو شوتی حامل کالای قاچاق به ارزش ۸ میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریال در شهرستان دره شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سردار جمال سلمانی در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا ماموران انتظامی شهرستان دره شهر حین کنترل خودرو های عبوری در محور های مواصلاتی به ۲ دستگاه خودروی سواری تیز رو (شوتی) مشکوک و دستور ایست دادند.

وی افزود: رانندگان که بدون توجه به دستور ایست ماموران با افزایش سرعت و حرکات حادثه ساز قصد متواری شدن از محل را داشتند، در تعقیب و گریز صورت گرفته توسط ماموران دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

  فرمانده انتظامی  استان ایلام با بیان اینکه ماموران در بازرسی از این خودروها تعداد ۳هزار و ۸۸۳ قلم لوازم آرایشی و ۳۳۷ هزار و ۴۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق کشف کردند تصریح کرد:  کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۸ میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریال اعلام کردند.

سردار سلمانی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، تاکیدکرد: برخورد پلیس با مجرمان و برهم زنندگان امنیت اقتصادی قاطع وبدون اغماض است و شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و موضوع را گزارش دهند.

کد خبر 2765183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha