شورای رهبری جماعت عدالت کردستان: تمامی احزاب معترض با یک لیست در انتخابات پارلمان کردستان شرکت کنند

سرویس عراق و اقلیم کردستان- شورای رهبری جماعت عدالت کردستان در سلیمانیه نشستی فوق العاده برگزار کرد و در آن بار دیگر بر درخواست تشکیل یک لیست مشترک برای انتخابات پارلمان کردستان تاکید کرد.

به گزارش کردپرس به نقل از وبسایت تلویزیون پیام، شورای رهبری جماعت عدالت کردستان طی یک نشست به ریاست علی باپیر، امیر جماعت عدالت کردستان، در خصوص انتخابات شورای استان کرکوک و نتایج آن گفت و گو کردند، کمیسیون نظارت بر انتخابات گزارش خود را ارائه کرد و مورد ارزیابی قرار گرفت.                                                                                                                                                         

رهبری جماعت عدالت کردستان از رای دهندگانی که به لیست مشعل کرکوک اعتماد کردند و به آنها رای دادند، تشکر بسیار کرد.

در عین حال شورای رهبری جماعت عدالت تاکید کرد که وضعیت مناطق مورد مناقشه بسیار بد است و ناسازگاری و تفرقه بین کردها باعث کاهش آرای آنها شده است، بنابراین کرد بودن این مناطق در آستانه یک خطر واقعی است. رهبری جماعت عدالت کردستان نیز ضروری دانست که باید به طور جدی نگران اتحاد کردهای این مناطق بود.

در بخشی دیگر از این دیدار، شورای رهبری جماعت عدالت بر تلاش های خود برای گرد هم آوردن تمامی احزاب معترض برای شرکت در انتخابات پارلمانی کردستان با یک لیست واحد تاکید کرده است، به همین منظور، جماعت عدالت به تمامی احزاب اعلام می کند که «درها باز است و برای مذاکره در خصوص تشکیل یک لیست مشترک علیه قدرت کنونی، با ابتکار عمل وارد می شود».

کد خبر 2765178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha