داروخانه بیماران خاص جمعیت هلال احمر استان ایلام افتتاح شد

سرویس ایلام - با حضور رئیس جمعیت هلال احمر کشور، استاندار ایلام و اصحاب رسانه، داروخانه بیماران خاص و مرکز مشاوره خانواده هلال احمر در شهر ایلام افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، این داروخانه در زمینی به مساحت ۳۰۰ متر احداث شده است، هزینه بازسازی، تعمیر و تأمین دارو برای این داروخانه ۳۰۰ میلیارد ریال بوده است.

موارد تحت پوشش داروخانه جمعیت هلال‌احمر ایلام، بیماران شیمی درمانی، پیوند، ام اس، رماتیسم، هموفیلی، تالاسمی، دیابت و... است.

دسترسی مناسب و جانمایی انبار دارویی از دیگر مزیت‌های این داروخانه است.

همچنین با حضور دکتر کولیوند و حسن بهرام نیا مرکز مشاوره خانواده مهر ایلام افتتاح نیز شد.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور در این آئین گفت: راه‌اندازی مرکز مشاوره از ضروریات و اقداماتی است که در کاهش آسیب‌های اجتماعی تاثیرگذار است.

کولیوند عنوان کرد: با توجه به تأکیدات استاندار ایلام و نیاز استان به دستگاه‌هایی همچون ام.آر.آی، جمعیت هلال‌احمر آمادگی لازم برای استقرار یک دستگاه ام.آر.آی را دارد.

وی افزود: بعد از تجهیز ساختمان پزشکی هلال‌احمر و صدور مجوز از طریق وزارت بهداشت، این امر در استان محقق و میسر خواهد شد و جمعیت هلال‌احمر متعهد به انجام و دایر نمودن آن می‌باشد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور عنوان کرد: یکی دیگر از نیازهای اساسی ایلام در حوزه‌ی خودرویی و لجستیک است و با توجه به دارا بودن مرز مشترک با کشور عراق و مأموریت‌های بزرگی چون اربعین در این استان، خودروهای امداد و نجات، ظرف دو ماه در اختیار این استان قرار می‌گیرد.

به گزارش کردپرس، بازدید از پروژه فوق تخصصی در حال ساخت هلال احمر ایلام از دیگر برنامه های سفر رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به ایلام بود.

کد خبر 2764353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha