دستگیری باند سارقان و مالخران منازل و اماکن خصوصی در مهاباد

سرویس آذربایجان غربی- فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد از متلاشی کردن باند سارقان و مالخران منازل و امکان خصوصی در این شهر خبر داد.

به گزارش کردپرس، سرهنگ یوسف اشرفی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در این شهرستان که باعث ایجاد نارضایتی شهروندان شده بود، به دلیل حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار کاراگاهان اداره مبارزه با سرقت انتظامی شهرستان قرار گرفت.
 
او افزود: در بررسی های به عمل آمده کارآگاهان موفق شدند یکی از سارقان سابقه دار را شناسایی و با تعقیب و مراقبت شبانه روزی، در چند عملیات غافلگیرانه ٢ نفر سارق سابقه دار و ٣نفر مالخر را در محلات مختلف شهرستان مهاباد دستگیرکنند.
 
سرهنگ اشرفی اظهارکرد: متهمان در تحقیقات تکمیلی و مواجهه با مدارک موجود به انجام ۱۹ فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در سطح شهر مهاباد  اعتراف کردند و در مجموع در این زمینه سه نفر سارق حرفه ای و سابقه دار و سه نفر مالخر دستگیر شدند و مقادیر زیادی از اموال مسروقه از آنان کشف و ضبط شد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد اضافه کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
 
سرهنگ اشرفی، در پایان از مالبختگان خواست برای شناسایی و تحویل اموال خود در وقت اداری به پلیس آگاهی این فرماندهی مراجعه کنند.

کد خبر 2764165

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha