کشته شدن ۳ فرمانده ارشد YPG در دیرالزور/ SDF کشته شدن رونی ولات فرمانده خود را تایید کرد

سرویس سوریه - مرکز رسانه‌ای SDF بدون ارائه جزئیات کشته شدن یک فرمانده ارشد SDF در شرق دیرالزور را تایید کرد اما نیروهای ضد ترور اقلیم کردستان با ارائه جزئیات بیشتری اعلام کردند که در بمبگذاری خودرو نیروهای SDF در دیرالزور ۳ عضو YPG کشتە شدە‌ اند.

بە گزارش کردپرس، مرکز رسانه‌ای نیروهای سوریه دموکراتیک (SDF) از کشته شدن یک فرمانده ارشد این نیروها در حمله‌ای در شرق دیرالزور خبر داد اما نیروهای ضد ترور اقلیم کردستان با ارائه جزئیات بیشتری اعلام کردند که در این حمله که با استفاده از بمب کار گذاشته‌شده بر روی خودرو نظامیان SDF بوده ۳ عضو یگان‌های مدافع خلق(YPG) کشتە شدە‌ اند.

به نوشته آژانس خبری شارپرس، مرکز رسانه‌ای SDF در بیانیه خود تایید کرد که یکی از فرماندهان ارشد این نیروها در حمله‌ای تروریستی در شرق دیرالزور کشته شده است.

در این بیانیه، SDF هویت این فرمانده خود با نام «رونی ولات» را تایید کرد و اظهار داشت که وی عضو مجلس نظامی SDF و یکی از اعضای فرماندهی مجلس نظامی دیرالزور بوده است.

SDF جزئیات بیشتری در مورد این حمله ارائه نکرد، اما نیروهای ضد ترور دولت اقلیم کردستان در بیانیه‌ای جدا اعلام کردند که این حمله با استفاده از یک بمب دست‌ساز که بر روی خودرو نیروهای SDF کار گذاشته شده بود انجام شده و در این حمله، ۳ مقام ارشد نظامی YPG کشته شدە‌اند.

نیروهای ضد ترور اقلیم کردستان همچنین بیان کردند که این حمله بعد از ظهر روز سه‌شنبه ۶ دسامبر در نزدیکی میدان نفتی العمر در دیرالزور رخ داده است.

لازم به ذکر است که یگان‌های مدافع خلق(YPG) یکی از نیروهای اصلی تشکیل دهنده نیروهای دموکراتیک سوریه(SDF) در شمال و شرق سوریه است.

کد خبر 2764103

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha