توزیع ماهانه ۱۸۰۰ تن گاز مایع در کردستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان گفت: ماهانه بیش از یک هزار و ۸۰۰ تن گاز ‏‏مایع در استان توزیع شده که ۸۴ درصد از توزیع آن به صورت الکترونیکی انجام می شود.

به گزارش کرد پرس، جهانبخش نوکانی گفت: آن دسته از ‏مصرف کنندگانی که از گاز طبیعی بی بهره هستند و مشمول دریافت گاز مایع یارانه ای هستند، ‏همانند گذشته می توانند گاز مایع موردنیاز خود را با نرخ یارانه ای بدون تغییر قیمت ‏دریافت کنند.

وی اظهار کرد: از ابتدای آذرماه سال جاری گاز مایع به ‏مصرف کنندگانی که مشمول دریافت گاز مایع با قیمت یارانه ای نیستند، با قیمت اعلامی ماهانه ‏‏(براساس فوب خلیج فارس) انجام شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان شناسایی مصرف کنندگان واقعی، جلوگیری از عرضه خارج از شبکه، ‏فروش ‏گازمایع با قیمت مصوب را از مزایای اجرای طرح توزیع الکترونیک گاز مایع عنوان کرد و ‏‏افزود: هم اکنون بیش از ۹ هزار خانوار نفت سفیدسوز روستایی در ‏استان وجود دارند که ‏گاز مایع مورد نیاز آنها نیز از طریق هفت شرکت موزع و نمایندگی ‏های آنها توزیع می شود.

نوکانی ادامه داد: شهروندان و مصرف کنندگان بخش تولیدی برای دریافت گاز مایع به قیمت یارانه ای ‏باید ‏نسبت به ثبت ‏نام در سامانه درخواست فرآوده های نفتی ‏‏‏‏‏http://newtejaratasan.niopdc.ir‏ اقدام کنند.

وی همچنین ‏از ‏طرح تخصیص گاز مایع به این خودروها خبر داد و یادآور شد: مالکین خودروها نیز ‏‏می توانند با مراجعه به سایت ‏IRNGV.MIMT.GOV.IR ‎‏ نسبت به ثبت نام در طرح و ‏دریافت ‏سوخت مورد نیاز و استفاده ایمن اقدام کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان بیان کرد: ماهانه بیش از هزار و ۸۰۰ تن گاز ‏‏مایع با فعالیت ۸ باب تاسیسات گاز مایع در استان توزیع می شود و هیچ گونه کمبودی در ‏خصوص ‏عرضه این فرآورده جهت مصرف کنندگان واقعی گاز مایع وجود ندارد.

کد خبر 2763948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha