١٦ مصدوم در یک روز/ در جاده های آذربایجان غربی چه خبر است؟

سرویس آذربایجان غربی- مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی از وقوع ٣تصادف محورهای ارومیه -سرو،ارومیه -سلماس(نرسیده به روستای امام کندی) و ارومیه -سلماس (جنب کارخانه سیمان) با ١٦ مصدوم در عصر روز پنجشنبه خبر داد.

به گزارش کردپرس، حمید محبوبی افزود: ساعت ۱۵:۲۰ روز پنجشنبه ۹ آذر ماه در محور اورمیه به سرو دو دستگاه پژو ۴۰۵ با یکدیگر برخورد کردند و نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات سرو شهرستان ارومیه و واکنش سریع استان بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

او اضافه کرد: این حادثه ۹ مصدوم داشت که مصدومین پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

مدیر عامل هلال احمر استان بیان کرد: در حادثه ای دیگر ساعت ۱۵:۰۰ همان روز خودروهای پیکان و سمند در محور ارومیه -سلماس(روبروی کارخانه سیمان )باهم برخورد کردند و نجاتگران پایگاه امداد ونجات قوشچی ارومیه به یاری ۲ مصدوم حادثه دیده این تصادف شتافتند.

محبوبی ادامه داد: همچنین در حادثه دیگری در همان روز و همان محور(ارومیه-سلماس،نرسیده به روستای امام کندی)در ساعت ۱۲:۲۰ خودروی پژو ۲۰۶ واژگون شد که در این حادثه نیز نجاتگران پایگاه امداد و نجات قوشچی ارومیه با حضور در محل حادثه به ۵ مصدوم این تصادف یاری رساندند.

با تدوام تصادفات روزانه و افزایش فوتی های تصادفاتی در آذربایجان غربی، رییس کل دادگستری آذربایجان غربی دستور ایمن سازی و اصلاح ٧ محور مواصلاتی حادثه خیز در استان را در سریع ترین زمان ممکن خواستار شده بود.

کد خبر 2763870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha