۴۴۴۸ وسیله نقلیه رسوبی در پارکینگ های کردستان تعیین تکلیف شد

رئیس کل دادگستری کردستان گفت: در راستای حفظ حقوق شهروندی و حقوق عامه و با هدف جلوگیری از انباشت وسایل نقلیه رسوبی و توقیف شده، طی ۲ ماه گذشته ۴ هزار و ۴۴۸ دستگاه اتومبیل و موتور سیکلت از پارکینگ های استان خارج و تعیین تکلیف شده است.

به گزارش کرد پرس، حجت الاسلام سیدحسین حسینی گفت: در پی تاکیدات رئیس قوه قضاییه و دادستان کل کشور مبنی بر تعیین تکلیف فوری خودروهای توقیفی و رسوبی، مسئولان قضایی استان از پارکینگ های خودروهای رسوبی بازدید کرده و ضمن برگزاری جلسات با دادستان های حوزه های قضایی استان، قضات رسیدگی کننده و مرجع انتظامی، تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شد.

وی افزود: بر اساس دستورالعمل رئیس قوه قضاییه و در راستای اجرای برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۲، در چند ماه اخیر ۴ هزار و ۴۴۸ خودرو و موتورسیکلت رسوبی در پارکینگ های استان تعیین تکلیف شد.

رئیس کل دادگستری کردستان اظهار کرد: ظرف یک ماه آتی برای تعداد برای تعداد ۳ هزار و ۷۵۰ وسیله نقلیه دیگر نیز، با طی مراحل قانونی مزایده برگزار خواهد شد که جمعا حدود ۸ هزار و ۱۹۸ از این وسایل نقلیه تعیین تکلیف خواهند شد.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: در صورت عدم مراجعه مالکین وسایل نقلیه، فروش این خودروها از طریق مزایده عمومی انجام شده و حسب تصمیات اتخاذ شده، مقرر شد تا پایان سال قریب به اتفاق وسائط نقلیه توقیفی و رسوبی در پارکینگ ها تعیین تکلیف شود.

کد خبر 2763514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha