امام جمعه بانه: دشمن در صدد نفوذ در سرزمین های اسلامی است

سرویس کردستان- امام جمعه موقت بانه گفت: در سال ۱۳۹۷ رییس جمهور وقت امریکا در یک تصمیم عجولانه اعلام کرد که سفارت این کشور در بیت المقدس دایر می شود که این اقدام را محکوم کردیم که این اقدامات نشان می دهد دشمنان می خواهند در سرزمین اسلامی نفوذ کنند.

به گزارش خبرنگار کرد پرس ماموستا جمال کریمی روز شنبه در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان روز که همزمان با سراسر کشور در این شهر نیز برگزار شد اظهار داشت: دشمنان می خواهند نفوذ خود را به سرزمین های اسلامی از فلسطین و غزه آغاز کنند اما ما به یاد داریم که خداوند ما را به وحدت دعوت کرده و همه ما برادر هم هستیم.

وی ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم مرزنشین بانه  در مراسم استقبال از ریاست جمهوری و هیات همراه به شهرستان بانه افزود: مردم بانه با حضور خود در مراسم استقابل از ریاست جمهوری و هیات همراه ثابت کردن که دوستدار نظام هستند و در همه صحنه نظام حضور پرشور دارند.

امام جمعه موقت بانه با شاره به شعار ۱۳ آبان امسال یاد اور شد: شعار ۱۳ آبان امسال «نظم نوین جهانی و نسلی آرمانی» است که پیام برای نسل جوان و نوجوانان است و این روز مبارزه با استکبار جهانی است.

ماموستا کریمی  ۱۳ آبان را نماد ضد استکباری ملت ایران خواند افزود: ملت بزرگ ایران توطئه های آمریکا و همفکرانش را از یاد نمی برند و مردم مرزدار بانه با حضور و همراهی با دولت در همه صحنه توطئه دشمنان را خنثی می کنند و نفرت و انزجار خود را از همه سیاست های ضد انسانی آمریکا و اسرائیل به جهان نشان می دهند.

وی اظهار داشت:  ۱۳ آبان یاد اور سه خاطره مهم تاریخی است که در ۱۳ آبان سال ۱۳۴۳ امام خمینی (ره) به ترکیه تبعید شد، و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام در ۱۳ آبان سال ۱۳۵۸ و ۱۳ آبان سال ۱۳۵۷ دانش روز که دانش اموزان در حالی که مدارس را تعطیل کردند به سمت دانشگاه تهران حرکت کردند تا صدای اعتراض خود را به گوش همگان برسانند.

امام جمعه موقت بانه گفت: این تجمع که در این مکان حضور دارند می خواهند به دشمنان اسلام نشان دهند که ملتی قوی و همپیمان هستیم و در صحنه های انقلابی حضور داریم و تمام توان خود را برای مبارزه با دشمنان نظام و اسلام بکار می گیریم.

وی رژیم صهیونیستی و آمریکا را فرعون زمان خواند و اضافه کرد: اکنون مردان، زنان و کودکان مظلوم فلسطین و غزه زیر بمباران اسرائیل غاصب شهید می شود و دولت آمریکا از کشتار مردم مسلمان در این منطقه حمایت می کنیم صهیونیتی مبارزه با استکبار جهانی است.

امام جمعه موقت بانه تاکید کرد: باید در راستای تبعیت از فرمان رهبر معظم انقلاب دشمن باشیم و علیه توطئه دشمنان مبارزه کنیم.

وی گفت: در سال ۱۳۹۷ رییس جمهور وقت امریکادر یک تصمیم عجولانه اعلام کرد که بیت المقدس باید به سفارت امریکا تبدیل شود که این اقدام را محکوم کردیم

ماموستا کریمی خاطر نشان کرد: امروز دفاع از فلسطین دفاع از حقیقت است و مبارزه با رژیم صهیونیستی حق و وظیفه است.

روز شنبه همزمان با مردم سراسر کشور راهپیمایی روز ۱۳ آبان «روز دانش آموز» در بانه با حضور دانش آموزان، دانشجویان، فرهنگیان و دیگر اقشار مختلف مرزداران  با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل برگزار شد.

راهپیمایی روز ۱۳ آبان در بانه از چهار راه اوقاف به طرف میدان امام خمینی ( مروتی) ادامه داشت که شرکت کنندگان با سردادن شعارهای ضد استکباری نفرت و انزجار خود را نسبت به سیاست های استکبار جهانی نشان دادند و بار دیگر حمایت خود را از مردم مظلوم و ستمدیده غزه اعلام کردند.

در پایان این مراسم شرکت کنندگان پرچم آمریکا و اسرئیل را آتش زدند

کد خبر 2762826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha