وزیر راه: هفته ای یک پرواز از فرودگاه سقز انجام می شود

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به افتتاح فرودگاه سقز گفت: در حال حاضر مقرر شده است هفته ای یک پرواز از این فرودگاه به مقصد تهران انجام شود.

به گزارش کرد پرس، مهرداد بذرپاش در نشست مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه و فعالان اقتصادی استان کردستان که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، با اشاره به افتتاح پروژه راه آهن سنندج هم گفت: اتصال استان به شبکه ریلی می تواند اثرات مهم اقتصادی و توسعه ای و افزایش جذابیت های سرمایه گذاری داشته باشد.

وی تکمیل پروژه کریدور شمال به جنوب که بخشی از آن در کردستان قرار دارد را از اولوبت های حوزه راه استان عنوان کرد و اظهار کرد: یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای کریدور شمال جنوب مصوب شد اگر چه لازم است این اعتبار بیشتر شود.

وزیر راه و شهرسازی افزود: اقدامات مناسبی هم در حوزه مسکن در دست اقدام است و در این سفر زمین برای احداث ۲۵ هزار واحد مسکونی تخصیص یافت و در آینده نزدیک شاهد اقدامات مناسب در این حوزه خواهیم بود.

بذرپاش با اشاره به افتتاح فرودگاه سقز، ادامه داد: فرودگاه سقز نماد این است که فعالان اقتصادی در این منطقه تردد آسانتری داشته باشند، هر چند مطالبه جدی این مردم بود.

کد خبر 2762794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha