مرگ ٢ نفر در تصادف شدید جاده بوکان-سقز

سرویس آذربایجان غربی- در پی وقوع تصادف در کیلومتر ٥ محور بوکان به سقز یک دستگاه خودروی سواری با کامیون برخورد کرده و هر دو سرنشین سواری سمند در دم جان باختند.

به گزارش کردپرس، رییس سازمان آتش نشانی بوکان گفت: دنبال اعلام حادثه تصادف در کیلومتر ۵ محور بوکان سقز بلافاصله یک تیم از آتش نشانان ایستگاه ۳ این سازمان به محل اعزام شدند.

رسول معروفی بیان کرد: این حادثه مربوط به برخورد شدید یک دستگاه خودروی سمند با کامیون ایسزو بوده که متاسفانه ٢ تن از سرنشینان خودروی سمند در دم جان باختند.

او ادامه داد: آتش نشانان پس از رسیدن عملیات برش خودرو بوسیله ابزار هیدرولیکی را آغاز کرده و جنازه های محبوس را آزاد سازی و با همکاری نیروهای فوریت های پزشکی ۱۱۵ به سردخانه بیمارستان منتقل کردند.

 رییس سازمان آتش نشانی بوکان همچنین گفت: در هفته اخیر  بدنبال اعلام وقوع حادثه واژگونی یک دستگاه تراکتور در روستای شیخلر بلافاصله خودروی آمبولانس این سازمان بهمراه کارشناسان فوریت های پزشکی به محل اعزام شدند.

او افزود: این حادثه مربوط به واژگونی یک دستگاه تراکتور بوده که متاسفانه راننده ۶۰ ساله آن در دم جان باخته و جنازه وی توسط آتش نشانان به سردخانه بیمارستان منتقل  شد.

تراکتور از جمله ادوات کشاورزی مهمی است که عدم مهارت کافی در کنترل آن متاسفانه سالانه خسارت جبران ناپذیری را از خود برجای می گذارد.

کد خبر 2762771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha