تامین آب از اولویت های کاری در بیجار است

معاون تولیدی، فنی و زیر بنایی سازمان برنامه و بودجه کشور در نشست با فرماندار و جمعی از مسئولین اجرایی شهرستان بیجار اظهار داشت : بحث تامین آب شهرستان بیجار از اولویت های کاری دولت است.

ه گزارش کرد پرس، سیدمهدی نیازی در دومین سفر استانی ریاست جمهور و هیئت همراه به استان کردستان و با حضور در شهرستان بیجار و دیدار با فرماندار و جمعی از مسئولین این شهرستان بیان داشت: : در صورت ضرورت و برای بحث تسریع در زمینه رفع مشکل آبی شهرستان بیجار در امور کشور با توجه به بحث جهاد آبرسانی امورات لازم در مرکز را به ما بسپارید.

نیازی افزود: داشتن آب شرب حق شهرستان است و با اشاره به این واقعیت که آب از این شهرستان به استان دیگری ارسال می گردد گفت : تنش آبی در بیجار قابل قبول نیست.

وی با اشاره به اینکه مشکل تخصیص اعتبار لازم جهت آسفالت جاده های روستائی در بودجه سالجاری در بحث تخصیص قیر بود گفت : با توجه به اختلاف نظر بین مجمع تشخیص مصلحت نظام و مجلس شورای اسلامی اگر این بحث اختصاصی به هرنحوی به تائید نرسد باید از منابع ملی و استانی برای توسعه جاده های روستایی اعتبار لازم اختصاص داده شود.

نیازی گفت : خوشبختانه در آستانه دومین سفر ریاست جمهوری به استان کردستان یک بودجه خاصی برای استان در نظر گرفته شده است که در مراحل امور اداری خزانه کشوری است که به زودی کارسازی و در امورات توسعه استانی هزینه می گردد.

معاون تولیدی، فنی و زیر بنایی سازمان برنامه و بودجه کشور در پایان نشست با فرماندار و مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان بیجار با اشاره به جایگاه این شهرستان در زمینه گردشگری به پتانسیل های خوب شهرستان بیجار اشاره داشت و افزود : با توجه به سابقه تاریخی و شرایط خاص جغرافیایی این شهرستان که مرکز تردد چندین استان نیز است می توان بیجار را محلی برای ماندگاری مسافر و گردشگری در راستای توسعه شهرستان و استان تبدیل کرد.

کد خبر 2762743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha