شهرستان بیجار میزبان ۲ وزیر دولت

فرماندار شهرستان بیجار گفت: همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان کردستان، شهرستان بیجار میزبان ۲ وزیر دولت است.

به گزارش کردپرس، محمدحسین محبیان در ششمین جلسه شورای اداری شهرستان بیجار که با حضور نماینده ولی فقیه در کردستان برگزار شد، گفت: استان کردستان در روز پنجشنبه و جمعه میزبان رییس جمهور است و در این سفر ۲ وزیر در شهرستان بیجار حضور خواهد داشت.

وی با بیان اینکه این سفر ۲ بخش مهم دارد، اظهار کرد: مطرح کردن مشکلات و ارایه گزارش خوب از میزان پیشرفت پروژه های شهرستان بخش های مهم این سفر در شهرستان بیجار است.

فرماندار شهرستان بیجار افزود: در سفر دوم ریاست جمهوری به استان کردستان پیگیری مصوبات سفر قبلی انجام می شود و هیچ پروژه جدیدی در شهرستان بیجار تعریف نشده است.

محبیان ادامه داد: با حضور ۲ وزیر دولت  در شهرستان بیجار با توجه به مشکلات اقتصادی شهرستان جلسات مهمی با حضور فعالین این حوزه جهت بهرمندی از نظرات آنها برگزار می شود.

وی از افتتاح پروژه گلخانه قبا سرخ و پروژه های راهداری همزمان با سفر ریاست جمهوری در شهرستان بیجار خبر داد و یادآور شد: در روز پنجشنبه با توجه به دیدار عموم مردم با رییس جمهور که در شهر سنندج برگزار می شود تمهیدات لازم برای سفر کسانی که بخواهند حضور داشته باشند انجام شده است.

مسئولان شهرستان بیجار برای گرفتن حق مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنند

امام جمعه بیجار نیز در این جلسه با تاکید بر برگزاری جلسات در زمان مقرر، بیان کرد: مسئولان شهرستان بیجار برای گرفتن حق مردم شهرستان از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

حجت الاسلام علی خورشیدی گفت: سفارش بزرگواران دین به رعایت نظم در امور فردی و مسئولیت های اجتماعی است و امیدواریم جلسات در وقت مقرر شروع و پایان یابد. 

وی اظهار کرد: یکی از مهمترین وظیفه مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برطرف کردن نیاز مردم است.

امام جمعه بیجار با اشاره به روایت امام حسین (ع)، افزود: حوایج و نیاز مردم نسبت به شما یک نعمت است و کار مردم را امروز به فردا موکول نکنیم.

حجت الاسلام خورشیدی ادامه داد: زیبنده مردم و حکومت اسلامی نیست که مسئولان ما کار امروز را به فردا بیندازند و باید قدر این فرصت خدمت را بدانیم.

وی یادآور شد: اگر دید ما به مسئولیت و خدمت دید امانت باشد می شود یک عبادت اما به غیر از آن تبدیل به فرصت گذرانی می شود که باید جوابگو باشند.

امام جمعه بیجار بیان کرد: مسئولان خدوم شهرستان ما پرکار پرتلاش هستند و مهمترین توصیه ما این است که با مدیران استانی ارتباط بگیرید و حق مردم و شهرستان بیجار را با توجه به قدمت آن بگیرند و نسبت به ادای وظیفه تلاش کنند.

حجت الاسلام خورشیدی گفت: شهرستان بیجار دارای اسطوره های بزرگ مانند شهید بایندر و امیرنظام گروسی است و الان هم ما وظیفه داریم خدمت خالصانه و صادقانه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته باشیم.

کد خبر 2762604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha