شهرک صنعتی سنندج ۴ افتتاح می شود

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کردستان گفت: همزمان با دور دوم سفر رئیس جمهور کلان پروژه خط انتقال آب و پروژه جاده دسترسی به شهرک صنعتی سنندج ۴ افتتاح و مجموعه کارگاهی دانش بنیان و صنفی کلنگ زنی می شود و به این صورت شهرک صنعتی سنندج ۴ (سرنجیانه) به مرحله بهره برداری کامل می رسد.

به گزارش کرد پرس، حمیدرضا امانی با اشاره به اینکه این شهرک در ۲ فاز تعریف شده که مساحت فاز نخست آن ۷۵ هکتار و فاز دوم هم ۱۳۰ هکتار است، گفت:  ۲۴۶ قرارداد در فاز نخست این شهرک با متقاضیان و سرمایه گذاران منعقد شده است.

وی اظهار کرد: این شهرک صنعتی هم جزو پروژه های نیمه تمامی بود که دولت سیزدهم آنرا تحویل گرفت و به سرعت اقدام به تکمیل آن کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کردستان با اشاره به اینکه هم اکنون این شهرک آماده حضور، سرمایه گذاران است، افزود: پروژه جاده دسترسی به این شهرک صنعتی به طول ۲ کیلومتر تا خرداد سال جاری ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت.

امانی با اعلام اینکه این شهرک صنعتی که ارزش روز آن افزون بر ۱۰ هزار میلیارد ریال است به اتمام رسیده و آماده بهره برداری است، ادامه داد: میزان اشتغالزایی پیش بینی شده در این پروژه ۱۰ هزار نفر است.

وی ایجاد خط انتقال آب این شهرک صنعتی را یکی از کلان پروژه های قابل افتتاح در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان خواند و یادآور شد: خط انتقال آب شهرک سرنجیانه به طول ۱۵ کیلومتر بعد از گذشت ۲ سال آماده افتتاح شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کردستان کل هزینه انجام شده در شهرک صنعتی سنندج ۴ را بالغ بر ۲ هزار میلیارد ریال اعلام کرد و بیان کرد: مطالعات و طراحی فاز دوم این شهرک صنعتی هم انجام شده و آماده برگزاری مناقصه و آغاز عملیات اجرایی است.

امانی از کلنگ زنی مجموعه کارگاهی دانش بنیان و صنفی شهرک صنعتی سنندج ۴ در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان خبر داد و گفت: این مجموعه در مجاور شهرک صنعتی سنندج ۴ در زمینی به مساحت ۶ هکتار احداث می شود.

وی اظهار کرد: براساس برآوردهای انجام شده برای احداث زیرساخت های مجموعه کارگاهی دانش بنیان و صنفی استان نیاز به بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است.

کد خبر 2762594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha