۲۵۹۹ واحد صنعتی کردستان به شبکه سراسری گاز متصل هستند

مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: طی ۲ سال اخیر به ۶۱۵ واحد صنعتی استان گازرسانی شده و تعداد واحدهای صنعتی گازرسانی شده به ۲ هزار و ۵۹۹ مورد افزایش یافته است.

احمد فعله گری در گفت و گو با خبرنگار کرد پرس، تعداد شهرک های صنعتی برخوردار از گاز طبیعی را ۱۹ مورد عنوان کرد و گفت: امسال ۲۴ واحد صنعتی عمده و ۵۷ واحد صنعتی کوچک به صف مصرف کنندگان گاز طبیعی اضافه شدند.

وی اظهار کرد: در حال حاضر ۵۴ جایگاه سی ان جی، ۶۳۰ واحد صنعتی عمده و هزار و ۹۱۵ واحد صنعتی کوچک در استان کردستان تحت پوشش گاز طبیعی است.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان افزود: همچنین طی ۲ سال اخیر ۲۱ هزار و ۵۰۰ انشعاب گاز نصب و ۵۰ هزار مشترک جدید نیز در سطح شهرها و روستاهای استان جذب شده است.

فعله گری ادامه داد: این شرکت در ادامه توسعه گازرسانی و ایجاد زیرساخت گاز در بخش های صنعتی، شهری و روستایی هزار و ۷۰۳ کیلومتر خطوط تغذیه و شبکه توزیع را اجراء و بیش از ۳۴ ایستگاه تقلیل فشار گاز را در استان نصب کرده است.

وی یادآور شد: شرکت گاز به منظور افزایش تاب آوری تاسیسات گازرسانی، ایمن سازی شبکه توزیع و ایستگاه های تقلیل فشار گاز، مقاوم سازی و بازسازی تاسیسات در مقابل زلزله، مقاوم سازی علمک ها و اجرای سیستم تخلیه اضطراری گاز و نیز بهبود و کاهش هدررفت گاز طبیعی را در دستور کار خود قرار داده است.

کد خبر 2762521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha