برترین های جشنواره تئاتر مونودرام مهاباد معرفی شدند

سرویس آذربایجان غربی- چهارمین جشنواره تئاتر مونودرام (تک بازیگر) "ژیوار" مهاباد با معرفی نمایش‌ها و افراد برتر در بخش‌های مختلف به کار خود پایان داد.

به گزارش کردپرس،  این جشنواره در چهار روز و با حضور ۱۱ گروه نمایشی شهرستان در مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد اجرا شد که در پایان با رای داوران چهره‌های برتر معرفی شدند.

 دیپلم افتخار، لوح تقدیر و جایزه نقدی بخش بازیگر برتر مرد را کاویان معروفی برای نمایش "قلاده برای سگ مرده" از آن خود کرد و هدیه رسول‌پور هم دیپلم افتخار، لوح تقدیر و جایزه نقدی بخش بازیگر زن را برای تئاتر "مترو" به خود اختصاص داد.

در بخش کارگردانی هم مقام اول، دیپلم افتخار، لوح تقدیر و جایزه نقدی به فرزاد سروش و اثر "قلاده برای سگ مرده" تعلق گرفت.

در بخش موسیقی بهناز حسینی صاحب دیپلم افتخار، لوح تقدیر و جایزه نقدی شد و در بخش طراحی پوستر و بروشور نیز فروزان امینی به لوح تقدیر و جایزه نقدی هر ۲ برای تئاتر "دوایین دەنگ" دست یافت. لوح تقدیر و جایزه نقدی بخش طراحی لباس هم به شیرین دلپسند، برای کار "قوی‌تر"  اهدا شد و در بخش طراحی نور هم سامان ارمی، دیپلم افتخار، لوح تقدیر و جایزه نقدی را کسب کرد.

همچنین دیپلم افتخار،لوح تقدیر و جایزه نقدی طراحی صحنه هم به فرزاد سروش برای نمایش"قلاده برای سگ مرده"رسید.

چهارمین جشنوارە شهرستانی تئاتر مونودرام، اوایل آبان ماه در مهاباد برگزار شد. پروین ملک‌زادە، رحیم نقده و بختیار پنجه‌ای، به عنوان پیشکسوتان هنرهای نمایشی در مهاباد، داوری این جشنوارە را برعهدە داشتند.

کد خبر 2762447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha