نفرات برتر جشنواره ملی عکس کرفتو معرفی شدند

سرویس کردستان - نفرات برتر بخش های مختلف جشنواره ملی عکس مستند، اجتماعی کرفتو معرفی و نمایشگاه آثار رسیده به جشنواره افتتاح شد

به گزارش کردپرس، در آیینی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری دیواندره و جمعی از مسئولان شهرستانی جشنواره ملی عکس مستند، اجتماعی کرفتو به کار خود پایان داد و نمایشگاه عکس آثار رسیده به این جشنواره افتتاح شد.
در بخش الف آیین های بومی و محلی سید علی حسینی فر از خراسان رضوی رتبه اول، اردلان حسنعلی زاده از شهرستان قوچان رتبه دوم و عالیه اسماعیلی نژاد از شهرستان بوکان رتبه سوم را کسب کردند.
در بخش ب با موضوع غار کرفتو امین باقری از دیواندره رتبه اول و آرمین قربانی (شادمان) از دیواندره رتبه دوم را کسب کردند در این بخش بنا به نظر هیئت داوران اثری حائز رتبه سوم نشد.
در بخش ج آسیب های فرهنگی اجتماعی زهرا ورمزیار از تهران ، سعید قاسمی از شهرستان اهر استان آذربایجان شرقی و مینا نوعی از تبریز به ترتیب رتبه های اول تا سوم این بخش از جشنواره را بدست آوردند. همچنین خانم طاهره رخ بخش زمین از شیراز شایسته تقدیر شناخته شد.
در بخش د سرمایه های اجتماعی عباس رستگار از خراسان شمالی شهر بجنورد رتبه اول، امیر عنایتی از خراسان رضوی رتبه دوم و مسعود تاران از زنجان رتبه سوم را کسب کردند.
اسعد قربانی دبیر جشنواره ضمن تقدیر از تمام هنرمندان و عکاسان سراسر کشور که در این جشنواره ملی شرکت کرده بودند اظهار کرد: به تمامی عکاسان راه یافته به نمایشگاه گواهی حضور تقدیم خواهد شد.
وی ادامه داد: این نمایشگاه که در آن ۳۲ نفر عکاس برگزیده در سراسر کشور شرکت دارند به زودی در سنندج هم این آثار در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد.

کد خبر 2762405

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha