صدور ۸۷ سند مالکیت تک برگ برای واحدهای صنعتی مریوان

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کردستان گفت: ۸۷ فقره سند مالکیت تک برگ برای واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی مریوان صادر شد.

به گزارش کرد پرس، حمیدرضا امانی در نشست با خبرنگاران، گفت: این اسناد جهت سهولت در امر فعالیت واحدهای صنعتی به مساحت ۲۰ هکتار در شهرک صنعتی شهرستان مریوان شد.

وی اظهار کرد: مالکان واحدهای صنعتی مریوان که دارای پروانه بهره برداری و پایان کار می باشند، می توانند با مراجعه به شرکت شهرک های صنعتی و طی مراحل قانونی، نسبت به دریافت سند تک برگ اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کردستان با اشاره به اهمیت صدور اسناد تک برگ برای واحدهای تولیدی مستقر در شهرک و نواحی صنعتی، افزود: تامین وثیقه بانکی برای تولیدکنندگان به منظور دریافت تسهیلات و امکان رهن گذاری واحد تولیدی در این رابطه، امکان نقل و انتقال و جذب شریک تجاری، اعمال ارزش واقعی صنایع و افزایش، تثبیت و امنیت سرمایه گذاری، از مزیت های تفکیک و صدور سند مالکیت تک برگ به شمار می رود.

امانی ادامه داد: با آماده سازی و واگذاری این اسناد به واحدهای تولیدی بهره بردار نسبت به تامین بخشی از نیازهای فعالان اقتصادی پاسخ داده خواهد شد.

وی یادآور شد: شهرک صنعتی مریوان دارای ۳۰ هکتار مساحت است که ۲۰ هکتار آن زمین صنعتی و دارای سند تفکیکی است. این شهرک صنعتی از امکانات زیربنایی آب، گاز، برق، تلفن و تصفیه خانه برخوردار است و ۶۹ قرارداد حق بهره برداری با سرمایه گذاران به مساحت ۱۶.۵ هکتار و با پیش بینی یک هزار نفر اشتغالزایی مستقیم، منعقد شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کردستان بیان کرد: شرکت شهرک های صنعتی کردستان در چهارم اردیبهشت سال ۱۳۷۰ به صورت شرکت سهامی خاص تاسیس شد و تاکنون به سرمایه گذاران و تولیدکنندگان در ۱۲ شهرک، هفت ناحیه صنعتی و یک منطقه ویژه اقتصادی زمین واگذار کرده است.

کد خبر 2762334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha