مردم فرهنگی و هنردوست، بالاترین ظرفیت کردستان هستند

استاندار کردستان گفت: بالاتر از همه ظرفیت ها و موهبت های استان کردستان، مردم فرهنگی، هنردوست، غیرتمند و مهمان نواز آن هستند که نمود آن را طی ۲ ماه اخیر با برگزاری جشن ها و اجتماعات باشکوه مردمی شاهد بودیم.

به گزارش کرد پرس، اسماعیل زارعی کوشا در مراسم اختتامیه شانزدهمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان گفت: استان کردستان با توجه به ظرفیت موجود آن و مشارکت مردم، تلاش مسئولان و همت دولت مردمی، به سرزمین جشن و جشنواره تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه استان به لطف ظرفیت های کم نظیری که دارد به سرزمین جشن و جشنواره تبدیل شده است، اظهار کرد: وقتی هنرمندان همراهی مسئولان را می بینند دلگرم می شوند و مدیران هم وقتی شوق و ذوق هنرمندان و مردم را می ببینند احساس مسئولیت بیشتری می کنند.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه مردم ما فرهنگ دوست، سختکوش و مهمان نواز هستند، افزود: بالاتر از همه ظرفیت ها و مزیت های موجود در این استان وجود مردم غیرتمند و ایثارگر در این منطقه است.

زارعی کوشا ادامه داد: در نیمه نخست امسال شاهد جشن ها و برنامه های متعدد فرهنگی، هنری، ملی و مذهبی بودیم که محور همه آنها مردم بودند که مشارکت چشمگیری در آنها داشتند.

کد خبر 2762197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha