کشتار غیرنظامیان در نوار غزه را به شدت محکوم می‌کنیم

سرویس سوریه - MSD کشتار غیرنظامیان در نوار غزه به ویژه هدف قرار دادن یک بیمارستان که منجر به کشته شدن بیش از ۵۰۰ غیرنظامی شد را به شدت محکوم کرد.

به گزارش کردپرس، مجلس سوریه دموکراتیک(MSD) با انتشار بیانیه‌ای کشتار غیرنظامیان در نوار غزه از تاریخ ۷ اکتبر تا به امروز از جمله هدف قرار دادن یک بیمارستان که منجر به کشته شدن بیش از ۵۰۰ غیرنظامی شد را به شدت محکوم کرد.

به نوشته آژانس خبری نورس‌پرس، MSD در بیانیه‌ای که در وب‌سایت رسمی خود منتشر کرد اظهار داشت که تحولات خطرناک و حوادث غم‌انگیز در نوار غزه را دنبال می‌کند و قتل‌عام‌های وحشتناکی که از تاریخ ۷ اکتبر تا به امروز علیه غیرنظامیان در نوار غزه انجام شده است را به شدت محکوم می‌کند.

در بیانیه MSD آمده است: «ما تسلیت عمیق خود را به علت کشته شدن افراد بی گناه ابراز می‌کنیم و به خانواده قربانیان تسلیت می‌گوییم.»

MSD در ادامه تاکید کرد که جامعه بین‌المللی باید مسئولیت خود را انجام دهد و اقدامات موثری برای توقف حملات، توقف خونریزی و هدف قرار ندادن غیرنظامیان و همچنین رعایت حقوق بشر و قوانین بین‌المللی انجام دهد.

MSD همچنین بر ضرورت تلاش جدی برای احیای روند صلح، اهمیت اجرای قطعنامه‌های بین‌المللی که بر حق مردم فلسطین برای تعیین سرنوشتشان تاکید می‌کنند و یافتن راه‌حل عادلانه و پایدار برای مسئله فلسطین که جان و کرامت مردم را تضمین کند، تاکید کرد.

کد خبر 2762143

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha