طرح مطالعات فاز دوم شهرک صنعتی سنندج ۴ انجام و تایید شد

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کردستان گفت: مطالعات و طراحی انجام شده فاز دوم شهرک صنعتی سنندج ۴ (سرنجیانه) به منظور آغاز عملیات اجرایی مورد تصویب سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران قرار گرفت.

به گزارش کرد پرس، حمیدرضا امانی با اشاره به اینکه حدود ۳ سال از بهره برداری از فاز نخست شهرک صنعتی سنندج ۴ (سرنجیانه) می گذرد، گفت: این شهرک در ۲ فاز تعریف شده که فاز نخست آن ۷۵ هکتار است و اراضی آن در قالب ۲۵۰ قرارداد به متقاضیان واگذار شده است.

وی میزان سرمایه گذاری انجام شده در فاز نخست این شهرک صنعتی را هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این مبلغ برای خرید زمین و فراهم کردن زیرساخت های لازم در این شهرک صنعتی هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کردستان با بیان اینکه تکمیل کامل زیرساخت های این شهرک صنعتی در دستور کار قرار گرفته است، اظهار کرد: ۲ پروژه مهم این شهرک شامل تامین آب و جاده دسترسی بعد از رفع مشکلات اساسی آن در مرحله بهره برداری قرار گرفته است.

امانی با اعلام اینکه فاز دوم شهرک صنعتی سنندج ۴ در آستانه آغازعملیات اجرایی قرار دارد، ادامه داد: مطالعات و طراحی فاز دوم این شهرک صنعتی به مساحت ۱۳۰ هکتار برای آغاز عملیات اجرایی به تصویب سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران رسید.

وی با اشاره به اینکه در فاز دوم ۴۰۰ قطعه زمین کوچک و بزرگ مقیاس آماده و به متقاضیان واگذار خواهد شد، یادآور شد: برای انجام مطالعات و طراحی فاز دوم این شهرک صنعتی ۴ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کردستان بیان کرد: براساس برآورد انجام شده برای اجرا و به بهره برداری رساندن فاز دوم شهرک صنعتی سنندج ۴ به ۵ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

کد خبر 2761949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha