فرمانده سپاه کردستان: نسلی مجاهدانه جان خود را تقدیم کردند تا امنیت در کشور حاکم شود

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: اگر امروز می بینیم از دفاع مقدس و ایثارگری های فرزندان آن دوران صحبت می شود به این دلیل است که نسلی مجاهدانه جان خود را تقدیم کردند تا این امنیت در این کشور حاکم شود.

به گزارش کرد پرس، سردار امان الله گشتاسپی در مراسم نمادین بازگشایی مدارس استان کردستان در دبستان دخترانه حیرت سجادی سنندج گفت: اگر بتوانیم آنچه که نیازمندی فرزندانمان است را در این برهه علیرغم فشارها و مشکلات دشمنان، فراهم کنیم، می توانیم راه درخشانی برای آینده فرزندانمان رقم بزنیم.

وی افزود: مهمترین مساله ای که می تواند این مهم را جهش بدهد و پیش ببرد، امنیتی است که در زیر سایه قدرتمندانه فرزندان این انقلاب ایجاد شده و اگر امروز می بینیم از دفاع مقدس و ایثارگری های فرزندان آن دوران صحبت می شود به این دلیل است که نسلی مجاهدانه جان خود را تقدیم کردند تا این امنیت در این کشور حاکم شود.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اظهار کرد: امروز که بیش از ۴۵ سال از عمر با برکت انقلاب می گذرد ما این امنیت، آرامش و اقتدار را می بینیم و همه باید تلاش کنیم امنیت را برای فرزندانمان و مردم در استان و کشور رقم بزنیم، ضمن اینکه از همین جا از هوشیاری و آگاهی مردم استان در ناکامی دوباره دشمنان و خنثی سازی توطئه های آنان قدردانی می کنم.

سردار گشتاسبی ادامه داد: معلمان، مسئولان و دست اندرکاران آموزش و پرورش که رسالت مهم تربیت و آموزش فرزندان ما را بر عهده دارند باید با برنامه ریزی درست هر آنچه را می توانند برای رشد و توسعه علمی فرزندانمان در کنار تربیت صحیح بکار گیرند.

دانش آموزان بسترساز توسعه هستند

معاون امور عمرانی استاندار کردستان نیز در این مراسم بیان کرد: دانش آموزان بسترساز توسعه هستند و اگر قرار است چرخ توسعه کشور و جامعه ای به حرکت در بیاید لازمه آن پرورش صحیح این دانش آموزان است.

کیومرث حبیبی با بیان اینکه معلم با جایگاه و سیمای معنوی که دارد جزو اقشاری است که بالندگی این نسل (دانش آموزان) هدف اصلی زیست وی است، یادآور شد: تبدیل محیط مدرسه به یک محیط دلپذیر و امن وظیفه ذاتی همه ما است چرا که آنچه در این مدارس اتفاق می افتد چیزی جز توسعه پایدار نیست.

وی گفت: مدیریت عالی استان در راستای رفع مشکلات و موانعی که در زمینه آموزشی و پرورشی وجود دارد اعلام آمادگی می کند و نه تنها درنوسازی مدارس و رفع کمبود فضای آموزشی، بلکه از تمام سیستم های در اختیار شامل مولد سازی، تامین اعتبار و تخصیص ها از مصوبات سفر بهره خواهد گرفت.

کد خبر 2761190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha