بهره برداری از ۳ پروژه عمرانی و تجاری در بانه به مناسبت هفته دفاع مقدس

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس ۳ پروژه عمرانی و تجاری در سطح شهرستان بانه با حضور مسئولان و مردم به بهره برداری رسید.

به گزارش کرد پرس، شهردار بانه در مراسم افتتاح پروژه بازسازی میدان امام خمینی (ره) بانه، گفت: این میدان یکی از میادین اصلی و با قدمت شهر است که اجرای این طرح در راستای زیباسازی، ارتقای منظر شهری ایمن سازی ترافیکی به لحاظ کاشت گیاهان و تزئینات کم ارتفاع و قابلیت دید همه معابر و زوایای اطراف میدان اجرا شده است.

سروه قادرخانزاده با بیان اینکه این پروژه به مساحت ۷۰۰ مترمربع و از اعتبارات منابع داخلی اجرا شده است، افزود: عملیات بازسازی این میدان که به شیوه امانی انجام شده شامل احداث فضای سبز، نوسازی و نصب کامل تاسیسات آب، خرید و نصب پایه چراغ های روشنایی جدید و نصب اولین و جدیدترین آب نمای ریتمیک هارمونیک و منحصر به فرد استان کردستان در بانه است که قابلیت ارتقا به سامانه موزیکال را نیز دارا است.

پروژه احداث خیابان ۲۰ متری منشعب از بلوار کردستان 

شهردار بانه با اشاره به ضرورت خدمت رسانی بی وقفه به شهروندان به ویژه در زمینه آسفالت، اظهار کرد: عملیات اجرایی این پروژه در سال ۱۴۰۰ آغاز شده و در اواخر شهریور ماه امسال به اتمام رسیده است، این پروژه در راستای ساماندهی معابر و با هدف تردد آسان و ایمن از محل اعتبارت منابع داخلی اجرا شد.

قادرخانزاده ادامه داد: احداث خیابان ۲۰ متری بلوار کردستان به طول ۳۷۰ متر شامل ۷۵۰ متر جدول گذاری و ۴ هزار و ۵۰۰ متر مربع زیرسازی و آسفالت با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

پروژه احداث مجتمع تجاری و اقامتی پانیذ 

شهردار بانه در حاشیه بهره برداری از این پروژه، بیان کرد: این پروژه در محل ساختمان سابق شورای اسلامی شهر و سازمان حمل و نقل شهرداری احداث شده است و عملیات اجرایی این پروژه از سال ۱۳۹۵ آغاز شده و بخش زیادی از مراحل احداث آن قبلاً به پایان رسیده بود، اما نصب آسانسور و برخی تجهیزات ضروری و همچنین اتمام قسمت هایی از سایت اداری آن در سال جاری به طور کامل به اتمام رسید.

قادرخانزاده یادآور شد: برای احداث این پروژه از محل سرمایه گذاری بخش خصوصی هزینه شده و پروژه به صورت مشارکتی با همکاری جناب آقای خلیل اللهی احداث شده است، زیربنای این مجتمع ۲ هزار و ۱۸۴ مترمربع و مساحت آن ۴۷۶ متر مربع است که شامل طبقات، زیرزمین همکف و ۳ طبقه دیگر است.

کد خبر 2761179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha