زنگ  مدارس کردستان به صدا درآمد/۲۹۰ هزار دانش آموز راهی کلاس درس شدند

همزمان با یکم مهر ماه، زنگ مهر و مقاومت با حضور مسئولان در مدارس استان کردستان نواخته شد و ۲۹۰ هزار دانش آموز راهی کلاس درس شدند.

به گزارش کرد پرس، همزمان با یکم مهر ماه، زنگ مهر و مقاومت صبح امروز با شعار «همه با هم یک صدا ایران، مدرسه قوی، ایران قوی» با حضور جمعی از مسئولان در مدارس سراسر استان کردستان نواخته شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان در مراسمی که در سنندج برگزار شد، ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به همه دانش آموزان و والدین، گفت: خدا را شاکریم که بار دیگر بهار تعلیم و تربیت از راه رسید و حضور پرشور دانش آموزان، جلوه خاصی به مدارس داده است.

هاشم ناظمی جلال با بیان اینکه ما همواره خود را خادم و خدمتگزار جامعه دانش آموزی و والدین آنان در استان می دانیم، اظهار کرد: امیدواریم همواره پویایی، نشاط و روح امید در سطح جامعه زنده و ترویج یابد.

وی افزود: همانند سال های گذشته نخستین روز بازگشایی مدارس با ایام هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره رشادت و دلاورمردی های رزمندگان اسلام در طول هشت سال جنگ تحمیلی و ولادت با سعادت حضرت محمد (ص) و هفته پربرکت وحدت تقارن داشته و امیدواریم که از برکات این ماه بهره مند و از این مکتب الگو بگیریم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان با اشاره به اینکه در سال تحصیلی جدید ۲۹۰ هزار دانش آموز در ۱۲ هزار و ۷۳۴ کلاس درس، ۳ هزار و ۶۲ مدرسه استان مشغول به تحصیل خواهند شد، ادامه داد: امیدواریم معلمان و تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت به بهترین وجه در راستای رسالت خطیر خود به ایفای نقش پرداخته تا زمینه تحقق اهداف متعالی نظام تعلیم و تربیت اسلامی فراهم و روز به روز شاهد شکوفایی استعدادهای دانش آموزان در عرصه های مختلف باشیم.

گفتنی است نظیر این مراسم نیز در سایر شهرستان های استان نواخته شد. زنگ شکوفه ها نیز ۲۹ شهریور ماه همزمان با سراسر کشور در کردستان به صدا درآمد و سال تحصیلی ۳۱ هزار دانش آموز پایه اولی کردستانی آغاز شد.

کد خبر 2761123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha