افزایش ۴ درصدی مصرف برق در کردستان/پرداخت ۱۱۰ میلیارد ریال پاداش به مشترکین بخش خانگی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان از رشد ۴ درصدی میزان مصرف برق در ایام پیک مصرف تابستان سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش کرد پرس، هیوا لهونیان از افزایش مصرف برق در استان خبر داد و گفت: میزان مصرف برق در پیک مصرف تابستان سال جاری (از خرداد تا شهریور ماه)، نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴ درصد رشد داشته است.

وی افزود: میزان مصرف برق در ساعت ۲۰:۳۵ (پیک شب) در تاریخ ۲۱ مرداد ماه به مرز ۵۶۴ مگاوات رسید که این میزان در مدت مشابه سال گذشته برابر با ۵۴۴ مگاوات به ثبت رسیده بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان در ادامه با اشاره به پیک روز مصرف برق در ساعت ۱۲:۳۰ مورخ ۲۰ مرداد ماه به میزان ۵۲۲ مگاوات، اظهار کرد: این میزان تقاضا برای مصرف در مدت مشابه سال گذشته، ۵۰۶ مگاوات بود.

لهونیان ادامه داد: به منظور عبور موفق از شرایط پیک و مدیریت بار مصرفی در استان، از ابتدای خرداد ماه برنامه های مناسبی با همکاری نهادها و دستگاه های اجرایی سطح استان، طراحی و عملیاتی شد.

وی یادآور شد: در همین راستا مصارف مشترکین بخش های صنعتی، کشاورزی، خانگی و ادارات به صورت روزانه کنترل و ارزیابی و هشدارها و راهنمایی های لازم به مشترکین پرمصرف اعلام می شد تا نسبت به تعدیل میزان مصرف روزانه و رعایت الگوهای مصرف اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان از پرداخت ۱۱۰ میلیارد ریال پاداش به مشترکین بخش خانگی در ایام پیک امسال خبر داد و بیان کرد: با برنامه ریزی و اجرای طرح های تشویقی برای مشترکین بخش های صنعتی، کشاورزی و خانگی توانستیم با کمترین آسیب، پیک تابستان امسال را پشت سر بگذاریم.

لهونیان گفت: در ماه های آتی نیز میزان پاداش قابل پرداخت برای مشترکین بخش های کشاورزی و صنعتی متناسب با میزان همکاری در مدیریت بار استان، محاسبه و از طریق صورتحساب های برق مصرفی پرداخت می شود.

کد خبر 2760917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha