انجام ۱۰۹۹۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی کردستان

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: از اول فروردین ماه سال جاری تا ۳۱ مرداد ماه ده هزار و ۹۹۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی استان کردستان انجام شده است.

به گزارش کرد پرس، فرزاد سردارزاده گفت: طی بازرسی های انجام گرفته در مجموع ۲۲ میلیارد و ۶۵۲ میلیون ریال جریمه برای متخلفان واحدهای صنفی و غیر صنفی کردستان در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: با تلاش بازرسان این سازمان در بازرسی های به عمل آمده از واحدهای صنفی و غیر صنفی یک هزار و ۳۰۷ مورد تخلف کشف شده است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان افزود: در این رابطه یک هزار و ۱۸۲ پرونده برای واحدهای متخلف صنفی و غیر صنفی تشکیل شده است.

سردار زاده ادامه داد: در این مدت همچنین یک هزار و ۱۷۴ مورد گزارش مردمی به بازرسان سازمان صمت ارایه شده که در مجموع ۱۷۲ مورد منجر به تشکیل پرونده شده است.

وی ادامه داد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت و ...، واحدهای متخلف صنفی را با شماره های تلفن ۱۲۴ اطلاع دهند و یا با مراجعه به ادارات تابعه در شهرستان ها و در مرکز استان به اداره کل صنعت، معدن و تجارت معرفی کرده و موارد تخلف را گزارش کنند.

کد خبر 2760571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha