کاهش هزینه حمل و نقل زائران اربعین در مرز تمرچین اجرایی می شود

سرویس آذربایجان غربی- استاندار آذربایجان غربی گفت: تدابیر لازم برای کاهش هزینه حمل و نقل زائران اربعین اندیشیده شده و اطلاع رسانی لازم در این زمینه صورت پذیرد.

به گزارش کردپرس، محمدصادق معتمدیان ظهر امروز در جلسه ستاد اربعین آذربایجان غربی با تاکید بر مدیریت حوزه حمل و نقل زائران عتبات عالیات، افزود: هماهنگی های لازم برای کاهش هزینه حمل و نقل زائران اربعین و همچنین تخصیص سهمیه سوخت به خودروها انجام شود.

او همچنین اطلاع رسانی برای تشویق زائران اربعین جهت تردد از مرز تمرچین را ضروری دانسته و خاطرنشان کرد: از ابزارهای مختلف برای تولید محتوا و اطلاع رسانی ظرفیت های مرز تمرچین استفاده شده و هرگونه ابهام و مشکل در این حوزه سریعاً رفع شود.

استاندار آذربایجان غربی به اهمیت نظارت بر روند ارائه خدمات حداکثری به زائران عتبات عالیات نیز اشاره کرده و افزود: نارسایی در ارائه خدمات به زائران اربعین پذیرفتنی نبوده و از ظرفیت های استان برای رفع هرگونه مشکل و مانع احتمالی استفاده شود.

معتمدیان همچنین با تاکید بر استقرار تمامی دستگاه های متولی در مرز تمرچین برای ارائه خدمات به زائران اربعین، تصریح کرد: تدابیر حداکثری در حوزه بهداشت و درمان و استقرار مواکب در مسیر تردد زائران برای ارائه خدمات شبانه روزی اندیشیده شود.

اودر پایان با اشاره به ضرورت هم افزایی برای ایجاد موج رسانه ای جهت معرفی ظرفیت های مرز تمرچین، اضافه کرد: برای کاهش هزینه های زائرانی که از مرز تمرچین قصد عبور دارند، اقدامات لازم درخصوص کاهش هزینه پارکینگ و حمل و نقل و همچنین تامین سوخت با جدیت دنبال شود.

کد خبر 2759634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha