۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲
کشف ٢٨٣ راس دام قاچاق در ارومیه

سرویس آذربایجان غربی- فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی از کشف ۲۸۳رأس دام قاچاق به ارزش بیش از ۱۲ میلیارد ریال توسط مرزبانان هنگ مرزی ارومیه خبر داد.

به گزارش کردپرس، سردار محمد احمدی در تشریح این خبر گفت: مرزبانان هنگ مرزی ارومیه با اشراف اطلاعاتی مبنی بر اینکه تعدادی افراد سودجو و قاچاقچی قصد خارج کردن احشام از مرز به خاک کشور همسایه را دارند سریعاً موضوع را در دستور کار اطلاعاتی خود قرار دادند.
 
وی تصریح کرد: مرزبانان بلافاصله به محل مورد نظر اعزام و در اجرای طرح انسداد نوار مرز با اجرای گشت و کمین های هدفمند و مؤثر با تعدادی قاچاقچی برخورد و توانستند در عملیاتی آنان را زمین‌گیر و تعداد ۲۸۳ رأس دام از نوع گوسفند را به ارزش بیش از ۱۲ میلیارد ریال مهار و کشف کنند.
 
فرمانده مرزبانی استان با بیان اینکه قاچاقچیان با استفاده از تاریکی شب و کوهستانی بودن منطقه از محل متواری شدند،گفت: مبارزه بی امان با ورود و خروج قاچاق و دیگر اقلام غیرمجاز به عنوان یکی از اولویت ها، برنامه ها و اهداف در دستور کار مرزبانان قرار گرفته و با اشراف اطلاعاتی بر نقاط مرزی عرصه را بر قاچاقچیان و مجرمان تنگ و این روند تا پاک‌سازی مرز از لوث افراد سودجو ادامه خواهد داشت.

کد خبر 2759442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha