پیش ثبت نام 334 نفر در کرمانشاه برای انتخابات مجلس

سرویس کرمانشاه _ رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: از زمان آغاز فرآیند پیش ثبت نام متقاضیان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تا امروز چهارشنبه 334 نفر در استان کرمانشاه پیش ثبت نام خود را تکمیل و مدارک خود را بارگذاری کرده اند.

به گزارش کردپرس؛ علی شعبانی با اشاره به ثبت نام 301 نفر مرد و 33 نفر زن در انتخابات گفت: از این تعداد 6 نفر فوق دیپلم، 29 نفر لیسانس، 238 نفر کارشناسی ارشد، 52 نفر دکترا و هشت نفر تحصیلات حوزوی دارند.

 شعبانی گفت: از مجموع ۷ هزار و ۶۶۹ نفر از متقاضیانی که در روز اول (۱۶ مرداد) در کشور پیش ثبت نام خود را تکمیل و مدارک خود را بارگذاری کرده اند، ۱۳۳ نفر مربوط به استان کرمانشاه بوده است.

 وی افزود: در روز دوم فرآیند پیش ثبت نام انتخابات (۱۷ مرداد) نیز ۶ هزار و ۲۴۷ نفر در کشور پیش ثبت نام خود را تکمیل و مدارک خود رابارگذاری کرده اند که از این تعداد سهم استان کرمانشاه ۱۲۴ نفر بوده است. در روز سوم هم 66 نفر در استان ثبت نام کرده اند.

 رئیس ستاد انتخابات استان عنوان کرد: از کل تعداد ثبت نام شدگان استان  ۵۲ نفر در بازه سنی ۳۰ تا ۳۵ سال، ۶۸ نفر در بازه ۳۵ تا ۴۰ سال، ۸۱ نفر در بازه ۴۰ تا ۴۵ سال، ۳۷ نفر در بازه ۴۵ تا ۵۰ سال، ۴۰ نفر در بازه ۵۰ تا ۵۵ سال، ۳۳  نفر در بازه ۵۵ تا ۶۰ سال، ۱۹ نفر در بازه ۶۰ تا ۶۵ سال، ۳ نفر در بازه  ۶۵ تا ۷۰ سال و یک نفر بالای ۷۰ سال هستند.

پیش ثبت نام متقاضیان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ۱۶ مرداد آغاز و تا ۲۲ مرداد ادامه دارد.

کد خبر 2759319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha