تصویب ٢٠١ میلیارد تومان تسهیلات به ١٦٣ طرح گردشگری و صنایع دستی در کردستان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان از تصویب ٢٠١ میلیارد تومان تسهیلات از محل اعتبارات بند الف تبصره ١٨ برای پرداخت به ١٦٣ طرح  گردشگری و صنایع دستی طی سال های ١٤٠٠ و ١٤٠١ در استان خبر داد.

به گزارش کرد پرس، منصور مهرزاد گفت: با توجه به اختصاص تسهیلات از محل اعتبارات بند الف تبصره ١٨ به منظور حمایت از فعالان حوزه صنایع دستی و گردشگری استان، اعطای تسهیلات به ١٦٣ طرح و جمعا به مبلغ ٢٠١ میلیارد تومان از منابع یاد شده، در دستور کار قرار گرفت و در کمیته های استانی تصویب شد.

وی اظهار کرد: تاکنون از مبلغ ۲۰۱ میلیارد تومان تسهیلات تصویب شده بالغ بر ٧٢ میلیارد تومان توسط بانک های گردشگری، آینده، توسعه تعاون و کارآفرینی امید استان به فعالان این حوزه پرداخت شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان با بیان اینکه ٨٥ طرح در دست اجرا نیز در انتظار دریافت تسهیلات بانکی هستند، افزود: جلسات مکرر با بانک های عامل به منظور انجام پیگیری های لازم در حال برگزاری است تا در اسرع وقت پرونده اعطای تسهیلات به این طرح ها به مرحله اجرا و پرداخت برسد.

مهرزاد ادامه داد: امیدواریم با درایت و حسن همکاری اعضای کمیته استانی تبصره ١٨ و مدیران عامل بانک ها، این منابع هرچه سریع تر جذب و موجبات حمایت از ایجاد اشتغال و روند رو به رشد رونق گردشگری در سالی که با نام "مهار تورم، رشد تولید" مزین شده، فراهم شود.

کد خبر 2759273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha