شرط پایداری انقلاب اسلامی در عمل به وظایف مسئولان است

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان شرط پایداری انقلاب اسلامی را در عمل به وظایف مسئولین نظام به نحو احسن و خدمت رسانی صادقانه آنها به مردم عنوان کرد.

به گزارش کرد پرس، سردار امان الله گشتاسبی در دیدار با دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان، گفت: امام خمینی (ره) حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارد چرا که ایشان انقلابی را تشکیل داد که امروز جهانی شده است.

وی شرط پایداری انقلاب اسلامی را در عمل به وظایف مسئولین نظام به نحو احسن و خدمت رسانی صادقانه آنها به مردم عنوان کرد و افزود: سپاه برای همکاری با تمامی ادارات و ارگان های استان کردستان در پیشبرد برنامه های آنها آمادگی دارد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان نیز در این دیدار اظهار کرد: این ستاد ۳۳ هزار طلایه دار دارد و رویکر این ستاد در پیشبرد برنامه های خود تکیه بر کار فرهنگی است و اعتقادی به رویکرد سخت و قهری ندارد.

علی اصغر حسینی ادامه داد: تمام مدیران ادارات و سازمان ها رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره خود هستند و این به بهتر انجام شدن ماموریت های ستاد امر به معروف کمک شایانی می کند.

وی یادآور شد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر یک نهاد مردمی است و توسط خود مردم اداره می شود و مطالبات اقشار مختلف جامعه در این ستاد دسته بندی و به گوش مسئولین رسانده می شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان از فرمانده جدید سپاه بیت المقدس استان کردستان خواست که این ستاد را در اجرای برنامه های فرهنگی از جمله حجاب و عفاف یاری کنند.

کد خبر 2759213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha