توزیع روزانە ٤ میلیون لیتر فرآوردە نفتی در کردستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان گفت: روزانه بیش از ٤ میلیون لیتر انواع فرآورده های‎ ‎نفتی در سطح استان جهت تامین ‏سوخت مورد نیاز بخش های کشاورزی، صنایع، نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج و ... به نحو مطلوبی ‏توزیع می شود.

به گزارش کرد پرس، جهانبخش نوکانی با اشاره به شرایط جغرافیای استان و وجود نقاط صعب العبور، زحمات ‏و تلاش های رانندگان منطقه کردستان را بسیار مهم و حساس توصیف کرد و گفت: در راستای ‏جوانسازی و ارتقای ناوگان حمل ونقل منطقه ۱٨ دستگاه نفتکش جدید به ناوگان حمل و نقل ‏فرآورده های نفتی منطقه اضافه شده که با فعالیت و همکاری مطلوب ۶ شرکت حمل و نقل و ۲۲۷ دستگاه نفتکش روزانه بیش از ٤ میلیون لیتر انواع فرآورده های‎ ‎نفتی در سطح استان جهت تامین ‏سوخت مورد نیاز بخش های کشاورزی ،صنایع، نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج و ... به نحو مطلوبی ‏توزیع می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه ٨٨ جایگاه عرضه فرآورده های نفتی و ٥٤ جایگاه ‏CNG‏ ‏سوخت مورد نیاز شهروندان کردستانی را تامین می کنند، اظهار کرد: شرکت ملی پخش ‏فرآورده های نفتی منطقه کردستان در کنار تامین و توزیع فرآورده های نفتی، اقدامات نظارتی و ‏کنترلی متنوعی نیز دارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان سپس اقدامات صورت گرفته در حوزه پدافند غیرعامل و ایمنی در تاسیسات انبار نفت سنندج ‏را با توجه به موقعیت تاسیسات فوق تشریح کرد و افزود: نصب سیستم کولینگ و فومینگ بر ‏روی مخازن ذخیره سازی، احداث دو مخزن ۱۱ میلیون لیتری ذخیره سازی آب، تهیه دو دستگاه ‏ماشین اطفای حریق، نصب دوربین مداربسته، احداث پارکینگ نفتکش ها جهت جلوگیری از ‏تجمع نفتکش در اطراف انبار و برگزاری جلسات با سازمان های متولی در این زمینه ازجمله این ‏اقدامات است.‏

کد خبر 2757137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha