محموله شتر قاچاق در محور پیرانشهر به سردشت توقیف شد

سرویس آذربایجان غربی- جانشین فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی از کشف محموله شُتر قاچاق به ارزش ١٠ میلیارد ریال در جاده مرز پیرانشهر - سردشت خبر داد.

به گزارش کردپرس، سرهنگ عباس مرادی در این باره اظهار کرد: مرزبانان در محور مواصلاتی پیرانشهر به سردشت به ۲ دستگاه خودرو مشکوک شدند که قاچاقچیان به محض رویت خودروهای مرزبانی اقدام به افزایش سرعت خودرو کردند.

او ادامه داد: مرزبانان با اعلام هشدار توقف و شگردهای خاص پلیسی اقدام به متوقف کردن این ۲ دستگاه خودرو کردند و در بازرسی از آنها چهار نفر شتر و تعداد ۲ دستگاه بیسیم دستی کشف کردند.

جانشین فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی با بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهمین در دستور کار این فرماندهی قرار دارد، افزود: بر اساس نظر کارشناسان ارزش ریالی احشام قاچاق را ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

او با اشاره به اینکه هر گونه خروج دام زنده باید مجوزهای لازم از نهادهای زیربط را داشته باشد و از گذرگاه های رسمی صادر شود، تاکید کرد: قاچاقچیان و سودجویان باید بدانند مرزبانان با اشراف اطلاعاتی در مرز، کوچکترین تحرک در نوار مرزی را زیر نظرگرفته و با هرگونه اقدام سودجویانه قاطعانه برخورد خواهند کرد.

کد خبر 2756823

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha