اعتبارات سفر ریاست جمهوری به مهاباد نرسید/ تعطیلی پروژه های عمرانی و خدماتی!

سرویس آذربایجان غربی- نماینده مهاباد به تبعیض در اختصاص و ابلاغ اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری اعتراض کرده و گفت: متأسفانه علیرغم سپری شدن حدود یک سال از سفر رئیس جمهور به استان آذربایجان غربی و شهرستان مهاباد، هنوز اعتبارات لازم به پروژه ها از محل مصوبات سفر اختصاص پیدا نکرده یا اگر اختصاص هم پیدا کرده باشد قطره چکانی و تبعیض آمیز بوده است!

جلال محمودزاده در این باره به کردپرس گفت: متاسفانه هنوز اعتبارات سفر رئیس‌جمهور به شهرستان مهاباد از محل مصوبات سفر اختصاص پیدا نکرده و یا در صورت اختصاص آن به صورت قطره‌چکانی و تبعیض آمیز بوده است، برای مثال از محل مصوبات سفر قرار بود ۳۰۰ میلیارد تومان به بیمارستان در حال احداث ۳۵۰ تختخوابی مهاباد اختصاص پیدا کند که تاکنون ریالی این شهرستان اختصاص نیافته! و پیمانکار پروژه به دلیل نبود اعتبار عملیات احداث را متوقف کرده است.

او ادامه داد: همچنین قرار بود به طرح احداث جاده کریدور غرب کشور،  مبالغی اختصاص پیدا کند اما به دلیل عدم تخصیص اعتبارات، پیمانکاران جاده مهاباد- میاندواب دارلک به ترشکان و مهاباد به ارومیه کاملا تعطیل شده و گودبرداری های اطراف جاده باعث بروز تصادفات متعدد و کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از شهروندان طی ٦ ماه گذشته شده است.

نماینده مهاباد در مجلس خطاب به رییس جمهور تاکید کرد: جناب رئیس جمهور چه کسی جوابگوی تلفات انسانی در این محورها به دلیل رها کردن نیمه تمام و غیر ایمنی شدن جاده ها خواهد بود؟

گفتنی است؛ تذکر مذکور به رئیس جمهور ابلاغ شده است.

کد خبر 2756430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha