شروع پرواز ارومیه- مشهد از اواسط خرداد ماه

سرویس آذربایجان غربی- مدیر روابط عمومی فرودگاه های آذربایجان غربی از برقراری پرواز ارومیه – مشهد و بالعکس از ۱۴ خرداد ماه توسط شرکت هواپیمایی آسمان از فرودگاه شهید باکری ارومیه خبر داد.

به گزارش کردپرس، بر اساس اعلام روابط عمومی فرودگاه های آذربایجان غربی؛ پرواز  این مسیر بصورت هفتگی  در روز یکشنبه  با شماره پرواز ۸۶۸ در ساعت ۱۰:۱۵ از مشهد وارد فرودگاه ارومیه می شود و همان روز ساعت ۱۰:۵۵ با شماره پرواز ۸۶۹ فرودگاه شهید باکری ارومیه  را به مقصد مشهد مقدس ترک می کند.

اواخر سال گذشته نیز در پی رکود یک ساله فرودگاه ارومیه به دلیل کاهش پروازها و به حالت نیمه تعطیل درآمدن این فرودگاه بین المللی، به مشاور هماهنگی و امور رسانه استاندار آذربایجان غربی از دایر شدن پرواز شرکت هواپیمایی ماهان ایر در مسیر تهران به ارومیه و بالعکس خبر داده بود.

گفتنی است؛ فرودگاه بین المللی ارومیه طی سال گذشته با رکود و تعطیلی و پروازهای با تاخیر و یا لغو شده روبه رو بوده و وعده ها برای پیگیری این مشکل در روزهای پایانی سال هم تغییری در وضعیت فرودگاه حاصل نکرد و این فرودگاه بین المللی در اسفند ماه سال گذشته روزانه تنها یک پرواز داشت.

زمین گیر شدن ناوگان حمل و نقل، نقص فنی هواپیما و شرکت‌های هواپیمایی و ... در مجموع دست به دست هم داده و فرودگاه ارومیه را به تعطیلی کشانده اند!

کد خبر 2756409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha