نا امید نباشید و دست از تکرار اشتباهات گذشته بردارید

سرویس ترکیه - «اکرم امام اوغلو» شهردار استانبول از حزب اصلی اپوزیسیونCHP در رابطه با نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری و شکست اپوزوسیون از حامیان اپوزیسیون خواست مایوس نباشند و دست از تکرار اشتباهات گذشته بردارند.

به گزارش کردپرس، «اکرم امام اوغلو» شهردار استانبول از حزب اصلی اپوزیسیون یعنی حزب جمهوری خواه خلق(CHP) در اولین سخنرانی خود پس از پیروزی اردوغان، از حامیان اپوزیسیون خواست نگران نباشند و دست از تکرار اشتباهات گذشته بردارند.

بە نوشته گازته دیوار، «اکرم امام اوغلو» شهردار استانبول و عضو حزب اصلی اپوزیسیونCHP در ۲۹ می برای اولین بار پس از پیروزی اردوغان در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ترکیه سخنرانی کرد.

امام اوغلو در یک پیام ویدیویی گفت که آگاه است که میلیون‌ها نفر از نتیجه انتخابات ناامید شده‌اند، اما نباید ناامید باشند زیرا ما ملتی هستیم که می‌توانیم در مدت کوتاهی به دستاوردهای بزرگ برسیم.

وی در ادامه از مردم ترکیه خواست که نگرانی را کنار بگذراند و دست از تکرار اشتباهات گذشته بردارند زیرا همه چیز از نو شروع می‌شود و باید از اشتباهات گذشته درس گرفت.

وی همچنین گفت: «ما هرگز در همه بخش‌ها و وضعیت‌های مختلف انتظار تغییر نخواهیم داشت و با انجام روش‌های پیشین نباید هرگز انتظار نتایج متفاوتی داشته باشیم. از این لحظه به بعد ما به مبارزه برای به دست آوردن همه قلب‌ها ادامه خواهیم داد.»

کد خبر 2756395

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha