موضع کردها و نایب رئیس دوم مجلس نمایندگان در خصوص تغییر برخی از مواد لایحه بودجه دولت فدرال، تحریک آمیز است

سرویس عراق و اقلیم کردستان- نماینده ائتلاف دولت قانون در مجلس عراق، موضع کردها و نایب رئیس دوم مجلس در خصوص تغییر برخی از مواد لایحه بودجه دولت فدرال را اقدامی تحریک آمیز، توصیف کرد.

به گزارش کردپرس، ثائر الجبوری در گفتگو با خبرگزاری «المعلومه» گفت: اعتراض ها به اصلاحات اخیر صورت گرفته از سوی کمیسیون دارایی مجلس عراق به اختلافات بین احزاب سیاسی در کشور، شباهت دارد که این احزاب برای تحقق خواسته های خود به اعمال فشارهایی علیه یکدیگر می پردازند.
 الجبوری  با بیان اینکه این گونه موضع گیری ها نمایانگر مسئولیت پذیری رهبران احزاب و رهبران عراق نیست، افزود: مردم عراق منتظر تعیین تکلیف لایحه بودجه و سرنوشت آن و چگونگی هزینه کرد بودجه هستند.
  این نماینده مجلس عراق، با تاکید براینکه فشارهای کردها برای تحقق خواسته های خود، اقداماتی برای تحریک مردم عراق  و نه احزاب سیاسی به شمار می رود، اظهار امیدواری که منافع تنگ نظرانه کنار گذاشته شود و به مسایل ملی که به سود مردم عراق است، اولویت داده شود.  
پیشتر اسعد البزونی، نماینده دیگر ائتلاف دولت قانون درمجلس عراق در گفتگو با خبرگزاری «المعلومه» اصلاحات انجام شده از سوی اعضای کمیسون دارایی مجلس نمایندگان در برخی ازبندهای لایحه بودجه مربوط به اقلیم کردستان را، اقدامی قانونی و مشروع، توصیف و تاکید کرد که کمیسیون دارایی مجلس نمایندگان، تعامل یکسانی با همه نیروهای سیاسی در عراق دارد و اجازه هیچ گونه خدشه ای در پیش نویس قانون بودجه سال جاری عراق را نخواهد داد.

کد خبر 2756350

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha