آغاز عملیات اجرایی توسعه سراب قروه

سرویس کردستان- سرپرست شهرداری قروه از شروع به کار عملیات اجرایی توسعه سراب هم از منظر زیبایی و هم امکانات رفاهی و فضای سبز و دیگر موارد لازم گفت.

«شهرام عبدالملکی» در گفت و گو با خبرنگار کردپرس از آغاز عملیات توسعه و زیباسازی پارک سراب قروه و اجرای طرح های مناسب رفاهی خبر داد.

او با بیان اینکه شورا مبلغ ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای سراب در بودجه سال جاری در نظر گرفته، افزود: البته گرچه هنوز این مبلغ تخصیص نیافته اما طرح های قابل اجرا در سراب را ما آغاز کردیم و به دنبال برجسته کردن این منطقه گردشگری هستیم.

«عبدالملکی» به طرح هایی که در حال اجرا شدن در سراب هستند اشاره کرد و گفت: سرویس بهداشتی قدیم سراب تخریب شده و جای آن به فضای سبز تبدیل می شود. باند دور سراب به طور ۲ کیلومتر آماده سازی خواهد شد و انتهای محدوده سراب در ضلع غربی هم درختکاری صورت می گیرد.

مطابق اظهارات او در همین محدوده زمین ورزشی برای همه ورزش های لازم احداث خواهد شد و همچنین طرح آب نما هم در این پارک آبی اجرا می شود.

«عبدالملکی» همچنین از احداث مجموعه رستوران توسط سرمایه گذار بخش خصوصی خبر داد و تصریح کرد که در کنار این رستوران تصمیم بر این است که تعداد ۱۰ سکونتگاه به صورت سوئیت با ۱۲ غرفه ویژه عرضه محصولات خوراکی و صنایع دستی هم برقرار شود.

آغاز عملیات اجرایی توسعه سراب قروه

او سپس از در نظر داشتن طرحی منحصر به فرد برای بخش جزیره سراب به شرط مهیا شدن بودجه لازم گفت و در ادامه هم به فراهم آوردن امکانات رفاهی و ورزشی در یکی از مسیرهای ورودی سراب به نام چهارباغ اشاره کرد.

براساس سخنان «عبدالملکی» در این مسیر مجموعه کامل ایستگاه تندرستی ویژه آقایان و بانوان، ست ورزشی از والیبال گرفته تا شطرنج و تنیس و... در نظر گرفته شده و ۴ برج نوری شبانه روزی هم دایر می شود.

او خطاب به شهروندان ضمن عذرخواهی از کمبودها و کاستی ها جهت حفاظت از تمامی امکانات لحاظ شده در سطح شهر و مناطق تفریحی درخواست کمک و همراهی داشت.  

آن طور که سرپرست شهرداری قروه می گوید تمامی این برنامه ها در دست کار بوده و اجرا هم می شوند و با این وجود باید منتظر ماند و دید آیا این طرح ها و برنامه هایی که در حال حاضر بیشتر به صورت امانی کلید خورده اند به طور کامل اجرایی خواهند شد و آیا می توان امیدوار بود که شهر قروه از منظر زیبایی و تفریحی و... تغییر خواهد کرد یا نه!؟

کد خبر 2756325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha