هیمن هورامی: جزئیات جلسه پارلمان را برای مسئول سازمان ملل تشریح کردم

سرویس عراق و اقلیم کردستان- معاون رئیس پارلمان کردستان پس از تنش پیش آمده میان اتحادیه میهنی و حزب دمکرات در پارلمان کردستان با مسئول سازمان ملل در اقلیم کردستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش کردپرس به نقل از تلویزیون روداو روز سه شنبه ۲۳ ۵ ۲۰۲۱ هیمن هورامی معاون رئیس پارلمان کردستان در پیامی توئیتری اعلام کرد: «در پارلمان کردستان با ریکاردو رودریگز مسئول سازمان ملل در اقلیم کردستان دیدار و گفتگو کردم».

معاون رئیس پارلمان کردستان درباره محور گفتگوهایش با مسئول سازمان ملل نوشت: «تمامی جزئیات قانونی نشست پارلمان روز ۲۲ ۵ ۲۰۲۳ و موضوع فعال سازی کمیسیون انتخابات را برای وی تشریح کردم.

در این دیدار هیمن هورامی از مسئول سازمان ملل در اقلیم کردستان خواسته است تا سازمان ملل همکاری لازم برای انجام انتخاباتی موفق داشته باشد.

لازم به ذکر است نشست روز دوشنبه ۲۲ ۵ ۲۰۲۳ پارلمان کردستان به تنشی کم سابقه کشیده شد. فراکسیون اتحادیه میهنی مخالف نشست پارلمان بود و رئیس پارلمان با استفاده از اختیار قانونی خود نشست پارلمان را به تاریخ دیگری موکول کرد و آن نشست را خاتمه یافته اعلام کرد اما معاون رئیس پارلمان کردستان با این نظر مخالف بود و با استفاده از اختیار خود مدیریت جلسه پارلمان را برعهده گرفت و موضوع فعال سازی کمیسیون انتخابات را به رای گذاشت. این اقدام معاون رئیس پارلمان سبب ایجاد تنش در صحن پارلمان شد.

کد خبر 2756079

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha