پیکر ماموستا «مصطفی محمودی» در پیرانشهر تشییع شد

سرویس آذربایجان غربی- مراسم تشییع ‌پیکر مرحوم حاج ماموستا مصطفی محمودی، روحانی و امام جمعه سابق پیرانشهر با حضور علما، روحانیون، مسؤلان استانی و شهرستان و اقشار مختلف مردم از مصلی امام خمینی (ره) تشیع و پیکر آن مرحوم در آرامستان زرگتن پیرانشهر به خاک سپرده شد.

به گزارش کردپرس، ماموستا ملا «مصطفی محمودی» از چهره‌های مردمی  شهرستان پیرانشهر بود و به مدت ۲۵ سال از سال ۱۳۷۶ تا ۱۴۰۱ خطیب و امام جماعت مسجد جامع این شهر مرزی را بر عهده داشت که سرانجام شامگاه شنبه بر اثر بیماری و کهولت سن به دیدار معبود شتافت.

ماموستا محمودی متولد سال ۱۳۲۷ پیرانشهر و دارای مدرک دکترای فقه و معارف اسلامی و از جمله شخصیت‌های مهم دینی، اجتماعی و سیاسی شهرستان پیرانشهر به شمار می‌رفت.

مراسم تشیع این روحانی مبارز امروز یکشنبه با حضور اقشار مختلف مردم پیرانشهر در مسجد جامع این شهر برگزار و پیکر او در آرامستان شهر به خاک سپرده ‌شد.

استاندار آذربایجان‌غربی در پیامی درگذشت مرحوم ماموستا حاج مصطفی محمودی، امام جمعه سابق شهرستان پیرانشهر را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: درگذشت عالم پارسا مرحوم ماموستا حاج مصطفی محمودی، امام جمعه سابق شهرستان پیرانشهر، موجب تاثر و تالم خاطر گردید. این روحانی وارسته، سالیان متمادی از عمر گرانمایه خود را در سنگر مقدس امامت جمعه در مسیر خدمت به اسلام، انقلاب و ترویج معارف دینی بویژه اتحاد و همدلی امت اسلامی و دفاع از آرمان‌های انقلاب سپری کرد و خدمات ارزشمندی از خود به یادگار گذاشت که ثمرات آن ماندگار و در آخرت ذخیره‌ای پربار خواهد بود.

اینجانب این فقدان را به مردم قدرشناس شهرستان پیرانشهر، جامعه اهل سنت و بیت شریف آن مرحوم تسلیت می گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همجواری با اولیای الهی و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسالت دارم.

کد خبر 2755972

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha