انهدام ٦٢ باند مواد مخدر در آذربایجان غربی

سرویس آذربایجان غربی- فرمانده انتظامی استان گفت: در سال گذشته بالغ بر ٤ تن انواع مواد مخدر در استان کشف شده است و ٦٢ باند قاچاق منهدم شدند.

به گزارش کردپرس، سردار "رحیم جهانبخش"  در این باره افزود: در مجموعه پلیس مبارزه با مواد مخدر ۲ هزار و ۳۹۹ طرح در قالب طرح عملیات پاکسازی پیرامون مراکز آموزشی، طرح ارتقا امنیت اجتماعی، کنترل محورهای مواصلاتی، نقاط آلوده شهری و روستایی، برخورد با عناصر اصلی توزیع مواد مخدر، خرده فروشان و ... بخش دیگری از برنامه ها و طرح های پلیس مبارزه با مواد مخدر بوده است که با اجرای موفقیت آمیز این طرح ها، مقدار ۳ تن و ۷۰۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

او تصریح کرد: تعداد ۱۰ هزار و ۴۳۳ نفر در راستای مبارزه با مواد مخدر دستگیر شده اند که از این تعداد، ۳۸۱ نفر قاچاقچی، ۱ هزار و ۶۲۰ نفر توزیع کننده و ۸ هزار و ۴۳۲ نفر معتاد بودند که همگی معتادین به مراکز درمانی ترک اعتیاد معرفی شده اند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه برابر برآوردهای صورت گرفته، تعداد بیش از  ۷ هزار نفر معتاد متجاهر در سطح استان وجود دارند، افزود: با تعاملات انجام شده و مساعدت استانداری، یک هزار نفر بر ظرفیت فعلی مراکز درمانی کمپ های ترک اعتیاد در سطح استان افزوده شده است.

کد خبر 2755875

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha