قلیچدار اوغلو در آشپزخانه و من در بالکن کاخ هستم

سرویس ترکیه - رجب طیب اردوغان، نامزد ریاست جمهوری سخنرانی پیروزی خود را از بالکن کاخ انجام داد.

به گزارش کردپرس، رجب طیب اردوغان، نامزد ریاست جمهوری ائتلاف جمهور پیش از اعلام رسمی  نتایج انتخابات، در بالکن کاخ ریاست جمهوری  سخنرانی پیروزی کرد.

اردوغان در حالی که سرشار از شعف بود گفت: «این دیدار عاشقان است. یک نفر در آشپزخانه است و ما در بالکن هستیم.»

او افزود: «کشور ما با برگزاری انتخابات چهاردهم می، جشن دیگری از دموکراسی را به پایان رساند. اگرچه هنوز نتایج دقیق این انتخابات مشخص نیست، اما ما تا حد زیادی پیشتاز هستیم. در حالی که هنوز منتظر اعلام نتیجه قطعی هستیم، اما تصمیم گرفتیم تا سخنرانی سنتی بالکنی خود را انجام دهیم تا به محبت شما پاسخ دهیم.»

اردوغان فریاد زد: «یکی از بالاترین مشارکت ها را در انتخابات در طول تاریخ داشتیم. ما این انتخابات را بدون هیچ اتفاق بدی به پایان رساندیم. اعتراض مدیران CHP و برخی شهرداران آن هم این واقعیت را تغییر نمی دهد، ما در طول زندگی سیاسی خود همواره به تصمیم مردم احترام گذاشته ایم. ما به تصمیم مردم در این انتخابات نیز احترام می گذاریم. از این به بعد هم به آن احترام خواهیم گذاشت.»

او با بیان این که هم اکنون 2 میلیون و 600 هزار رای از نزدیکترین رقیب خود پیشی گرفته است، ابراز امیدواری کرد که در دور دوم انتخابات پیروز قطعی میدان باشد.

اردوغان در پایان با تروریست خواندن صلاح الدین دمیرتاش گفت: «ما با تروریست ها نبودیم. با سلو (دمیرتاش) نبودیم. ما با کسانی که با قندیل بستند، نبودیم. ما فقط مخلص خدا و مردم خودمان هستیم.»

کد خبر 2755729

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha