برترین های اولین دوره رفتینگ کاپ کشوری معرفی شدند

تیم های برتر اولین دوره مسابقات کاپ کشوری آب های خروشان (رفتینگ) به میزبانی استان کردستان معرفی شدند.

به گزارش کرد پرس، اولین دوره مسابقات قایقرانی آب های خروشان (رفتینگ) کاپ کشوری به مدت دو روز به میزبانی شهرستان کامیاران و در رودخانه سیروان روستای جهانی پالنگان برگزار شد.

در این مسابقات تیم «البرز نوین» در بخش بانوان و تیم «بلوط» در بخش آقایان عناوین قهرمانی را کسب کردند.

این مسابقات با حضور ورزشکاران ۱۲ استان در بخش بانوان و آقایان و با قایق چهار نفره طبق قوانین فدراسیون جهانی رفتینگ IRF و قوانین داخلی فدراسیون قایقرانی ایران برای نخستین بار به میزبانی استان کردستان و در منطقه گردشگری پالنگان از توابع شهرستان کامیاران برگزار شد.

در این مسابقات و در بخش آقایان تیم «بلوط» به نمایندگی از استان چهارمحال و بختیاری با کسب ۷۶۴ امتیاز عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

تیم «زیست کره مشایخ» با بدست آوردن ۷۲۸ امتیاز در جایگاه نایب قهرمانی قرار گرفت و صاحب کاپ نقره شد و «تیم اصفهان خروشان» با کسب ۶۵۹ امتیاز در جایگاه سوم این رقابت ها ایستاد.

گفتنی است؛ تیم های «سیروان کردستان» و «جوانان سیروان» کردستان به ترتیب با ۶۴۶ و ۶۴۳ امتیاز عناوین چهارم و پنجم را کسب کردند.

همچنین در نتایج بخش بانوان نیز تیم «نوین البرز» توانست جایگاه قهرمانی این دوره از رقابت ها را کسب کند، تیم «بلوط» چهارمحال و بختیاری عنوان دوم را از آن خود کرد و و تیم «سیروان کردستان» نیز در جایگاه سوم این رقابت ها ایستاد.

کد خبر 2755606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha