کار را در دور اول یکسره خواهیم کرد

سرویس ترکیه - «پروین بولدان» رئیس مشترک HDP در میتینگ انتخاباتی حزب چپ سبز در «آدانا» اعلام کرد که انتخابات در دور اول به اتمام می‌رسانند و حزب چپ سبز با نمایندگانی قوی به پارلمان خواهد رفت.

به گزارش کردپرس، «پروین بولدان» رئیس مشترک حزب دموکراتیک خلق‌ها(HDP) در میتینگ انتخاباتی حزب چپ سبز در «آدانا» اعلام کرد که انتخابات در دور اول به پایان خواهد رسید و به دور دوم نخواهد کشید و حزب چپ سبز در دور اول با نمایندگانی قوی به پارلمان خواهد رفت.

به نوشته آژانس خبری مزوپوتامیا، حزب چپ سبز یک میتینگ انتخاباتی را با شرکت ده‌ها هزار نفر در چارچوب فعالیت‌های انتخاباتی خود در شهر «آدانا» برگزار کرد.

در این میتینگ تبلیغاتی، «پروین بولدان» رئیس مشترک HDP ضمن تشکر از افراد شرکت‌کننده در این میتینگ، اعلام کرد: «به موعد برگزاری انتخابات نزدیک می‌شویم و ما در ترکیه تغییر ایجاد خواهیم کرد. قول می‌دهیم که نمایندگان قدرتمند خود را در دور اول به پارلمان بفرستیم و انتخابات به دور دوم موکول نشود. حزب چپ سبز با نمایندگانی قوی به مجلس می‌رود و اجازه نمی‌دهیم به دور دوم موکول شود، مردم ترکیه باید حزب عدالت و توسعه(AKP) را در دور اول به حزب بازنده تبدیل کنند و سپس فاشیسم موجود در ترکیه را از بین ببرند. ما امسال به آدانا بسیار امیدواریم.»

بولدان در ادامه اظهار داشت که دو نماینده حزب چپ سبز از آدانا کافی نیست و حداقل ۴ نماینده از آدانا باید به مجلس بروند و افزود: «ما به «چوکوروا» چشم دوخته‌ایم و امید ما به آدانا است.»

کد خبر 2755595

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha