اصلاح ساختار دیوان‌سالاری کشور یک ضرورت است

سرویس ایلام - نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: ساختار دیوان سالاری کشور باید متناسب با سه شعار انقلاب اسلامی یعنی عدالت، عقلانیت و معنویت باشد و نمایندگان نقش موثری در اصلاح این ساختار خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سارا فلاحی در همایش بزرگ روز شوراهای استان ایلام اظهار داشت: اعضای مجلس و شوراها به عنوان نمایندگان مردم همواره باید تلاش کنند ساختارها را به سمت مردمی سازی سوق بدهند، چرا که اگر ساختار را مردمی و سپس برای هوشمندسازی آن اقدام کردیم، این هوشمندسازی ما را به سمت شفافیت و کارآمدی هدایت خواهد کرد.

وی افزود: نمایندگان مردم موظف هستند در این مسیر گام برداشته و همانند یک اتاق شیشه ای مسئولیت خود را به انجام برسانیم تا مردم از تمام کنش ها و واکنش های آنان اطلاع داشته باشند و بدانند نمایندگان مردم چگونه سخن گفته و عمل کرده و در چه مسیری حرکت می کنند.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اصلاح ساختار دیوان سالاری باید مورد توجه قرار گیرد، تا این رویه اصلاح نشود، نمی توان با رویکرد کارگزار محوری حرکت کنیم، چراکه ساختار و کارگزار با یکدیگر رابطه مستقیمی داشته و از درون ساختار کارآمد کارگزارانی توانمند بیرون خواهند آمد.

فلاحی یادآور شد: ساختار دیوان سالاری باید متناسب با سه شعار انقلاب اسلامی یعنی عدالت، عقلانیت و معنویت باشد و نمایندگان نقش موثری در اصلاح این ساختار خواهند داشت.

وی اضافه کرد: نمایندگان نباید تنها به فکر رای آوری در مرحله بعد باشند و باید با هزینه کردن از خود و حرکت در مسیر اصلاح امور و ساختارها، باقیات و صالحاتی برای آخرت کسب کنند.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروز ایران اسلامی به مدیرانی نیاز دارد تا با از خودگذشتگی و جهاد، کشورمان را از گردنه های سخت عبور داده و آن را بر بلندای پیشرفت و توسعه رهنمون کنند، این موضوع با توجه به منابع انسانی و خدادادی کشور قابل تحقق است.

فلاحی گفت: حلقه مفقوده در این مسیر مدیریت صحیح ثروت های موجود و سوق دادن آن از حالت بالقوه به بالفعل است.

کد خبر 2755223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha