دیدار نماینده مدیریت خودگردان با شهردار اسلو پایتخت نروژ

سرویس سوریه - «عبدالکریم عمر» نماینده مدیریت خودگردان در اروپا با «ماریانا بورگن» شهردار «اسلو» پایتخت نروژ دیدار کرد.

به گزارش کردپرس، «عبدالکریم عمر» نماینده مدیریت خودگردان شمال و شرق سوریه در اروپا با «ماریانا بورگن» شهردار اسلو پایتخت نروژ در محل شهرداری این شهر دیدار کرد.

به نوشته وبسایت رسمی دایره روابط خارجی مدیریت خودگردان شمال و شرق سوریه، این نشست در دفتر شهرداری اسلو برگزار شد. 

در این نشست «عبدالکریم عمر» در مورد تجربه مدیریت خودگردان، ساختار سازمانی آن و روش مدیریت امور شهروندان در شمال و شرق سوریه اظهار نظر کرد.

در ادامه هر دو طرف در مورد چالش‌های پیش روی مدیریت خودگردان با توجه به جنگ طولانی در سوریه که همه بخش‌های خدماتی را تحت تاثیر قرار داده، بحث و گفتگو کردند.

عمر همچنین گفت که شهرهای شمال و شرق سوریه با وجود موانع بسیار و فرصت‌های کم، سخت برای بهبود و توسعه بخش خدمات تلاش می‌کنند.

عمر با بیان اینکه نیاز به ایجاد راه‌حل‌های دائمی است افزود: «مسئله شهرداری‌ها نیز نیازمند تلاش و همکاری است و باید از همه بخش‌های خدماتی در شمال و شرق سوریه حمایت شود.»

در ادامه «ماریانا بورگن» شهردار اسلو اعلام کرد که او با موانع پیش‌روی مدیریت خودگردان، جنگ در سوریه و تأثیرات آن بر همه طرف‌ها آشنا است.

ماریانا بورگن اعلام کرد که آنها آماده برقراری روابط و همکاری هستند و همچنین از تلاش‌های مدیریت خودگردان در مبارزه با تروریسم، تلاش‌های آن برای دستیابی به ثبات، اهمیت دادن مدیریت خودگردان به توسعه بخش صنعتی و حمایت از مسائل زیست محیطی تشکر کرد.

کد خبر 2755221

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha